دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
28 مرداد 1396 - 15:24

قهرمانی دانشجوی واحد بجنورد در پنجمین دوره مسابقات آسیایی کوراش

دانشجوی تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بجنورد در پنجمین دوره مسابقات قهرمانی کوراش جوانان زیر ۲۰ سال آسیا گردن آویز طلا را از آن خود کرد.
کد خبر : 204370

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، حامد رشیدی دانشجوی تربیت بدنی واحد بجنورد در پنجمین دوره مسابقات قهرمانی کوراش جوانان زیر ۲۰ سال که به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بجنورد برگزار شد، توانست در وزن 100+ کیلوگرم با غلبه بر محمد شهباز گردن آیز طلای این وزن را از آن خود کند.


رشیدی پیش از این، خرداد سال جاری در پنجمین دوره مسابقات جودو کارگران جهان که در لتونی برگزار شد توانست در وزن 100- کیلوگرم با کسب مقام قهرمانی گردن آویز طلای این دوره از مسابقات را از آن خود کند.


رشیدی در مسابقات مختلف جهانی و آسیایی حائز مقام هایی همچون مقام سوم مسابقات آسیایی جوانان سال 2014 است.


وی از 17 سالگی در رده سنی نوجوانان به عضویت تیم ملی جودو درآمد که مدت 5 سال در تیم ملی نوجوانان بوده و اکنون در تیم ملی رده سنی جوانان است.


پنجمین دوره مسابقات آسیایی کوراش با حضور 10 تیم خارجی و 2 تیم از کشورمان در سالن شهید فقیهی فر واحد بجنورد برگزار شد و در این رقابت ها ایران با کسب سه نشان طلا، سه نقره و سه برنز بر سکوی نخست ایستاد و تیم های ازبکستان و ترکمنستان در رده های دوم و سوم قرار گرفتند.


انتهای پیام/

برچسب ها: واحد بجنورد
ارسال نظر
هلدینگ شایسته