دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
دبیر شورای قرآن و عترت دانشگاه آزاد خوزستان خبر داد

ارسال بیش از ۱۶۰ اثر هنری و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی خوزستان به جشنواره هنر و ادبیات دینی

دبیر شورای قرآن و عترت دانشگاه آزاد اسلامی خوزستان گفت: بیش از ۱۶۰ اثر مختلف و متنوع در زمینه‌های شعر، نقاشی، داستان نویسی، خوشنویسی، معرق، فیلم کوتاه، عکاسی، مقاله، پایان نامه و... به دبیرخانه یستمین دوره جشنواره هنر و ادبیات دینی و پژوهشی قران و عترت دانشگاه آزاد اسلامی ارسال شده است.
کد خبر : 20435

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، زینب جاسمی زرگانی اظهار کرد: هنر عنصری است زیبا و نمایانگر زیبایی فطری در حیطهٔ اندیشه هنرمند که بر مخاطب، طبیعت و یا خود هنرمند اثر گذار است.


دبیر شورای قرآن و عترت دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان افزود: بیستمین سال است که با ابتکار اداره کل فعالیت‌های قرآن و عترت معاونت فرهنگی و اجتماعی بخش مهمی از مسابقات عظیم و پربرکت قرآن و عترت دانشگاه، به جشنواره هنر و ادبیات دینی اختصاص یافته است.


جاسمی زرگانی در مورد برگزاری بیستمین دوره جشنواره هنر و ادبیات دینی دانشگاه آزاد اسلامی در سال جاری خاطرنشان کرد: پس از فراخوان اداره کل فعالیت‌های قرآن و عترت معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه، بیش از ۱۶۰ اثر مختلف و متنوع در زمینه‌های شعر، نقاشی، داستان نویسی، خوشنویسی، معرق، فیلم کوتاه، عکاسی، مقاله، پایان نامه و... در سه بخش استادان، کارکنان و دانشجویان از واحدهای دانشگاهی استان خوزستان جمع آوری و به دبیرخانه این جشنواره در استان آذربایجان شرقی (واحد تبریز) تحویل داده شده است که پس از داوری این آثار نتایج آن از سوی معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه اعلام خواهد شد.


وی تاکید کرد: بیشترین آثار مربوط به دو واحد بهبهان و دزفول بوده است.


دبیر شورای قرآن و عترت خوزستان از زحمات اداره کل فعالیت‌های قرآن و عترت دانشگاه همکاران تلاشگر واحد تبریز و استان آذربایجان شرقی، رئیس شورای قرآن و عترت استان و همچنین مدیر فرهنگی ستاد هماهنگی استان خوزستان قدردانی کرد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته