دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
28 مرداد 1396 - 13:03
آزادمنش در گفت‌وگو با آنا:

دولت روحانی شعارمحور بوده و نمی تواند موفق و توانمند باشد

عضوشورای مرکزی حزب اعتماد ملی با اشاره به وزرای پیشنهادی دولت دوازدهم گفت :دولت روحانی دولتی شعار محور بوده و حرف ها و وعده هایش صرفا مصرف شعاری دارند فلذا همانطور که گفتم این دولت نمی تواند دولت موفق و توانمندی باشد.
کد خبر : 204291

آزادی آزادمنش در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب خبرگزاری آنا در ارتباط با رای اعتماد نمایندگان مجلس به وزرای پیشنهادی گفت: این مجلس و این مراسم رای اعتماد بیشتر شبیه به یک شو تلویزیونی است تا یک جلسه رسمی و تاثیر گذار، به اعتقاد من وزرا قبل از برگزاری جلسه رای اعتماد انتخاب شدند و رای اعتماد گرفته اند و چیزی که مشاهده می کنید تنها یک برنامه تلویزیونی است.


عضوشورای مرکزی حزب اعتماد ملی در جواب این سوال که آیا این وزرا به موفقیت دولت آینده کمک می کنند یا خیر نیز اضافه کرد: بر اساس سنت تاریخی تمامی دولت ها در دور دوم به سمت زوال حرکت کرده اند، حالا دولت قبل حسن روحانی با کارنامه ی ناامید کننده اش اگر همین مشی را نیز پیش بگیرد اتفاقات خوبی نخواهد افتاد و من به آینده دولت دوازدهم امیدوار نیستم.


وی همچنین در پاسخ به وعده های مطرح شده از طرف روحانی نیز تصریح کرد: دولت روحانی دولتی شعار محور بوده و حرف ها و وعده هایش صرفا مصرف شعاری دارند فلذا همانطور که گفتم این دولت نمی تواند دولت موفق و توانمندی باشد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته