دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
29 مرداد 1396 - 09:13
کاپیتان سایپا در گفت وگو با آنا؛

برای بردن استقلال نیازی به وقت کشی نداشتیم/ می‌توانستیم گل‌های بیشتری بزنیم

روزبه شاه علی دوست گفت: برای بردن استقلال نیازی به وقت‌کشی نداشتیم چون بیشتر زمان بازی در اختیار ما بود.
کد خبر : 204287

روزبه شاه علی‌دوست کاپیتان سایپا در گفت وگو با خبرنگار ورزشی آنا، در مورد پیروزی تیمش مقابل استقلال تهران گفت: «بازی سختی بود. خوشبختانه توانستیم بازی را ببریم و سربلند شویم. البته می‌توانستیم گل‌های بیشتری بزنیم و با تفاضل گل بهتری پیروز شویم. حریف هم تیم خوب و قابل احترامی بود. نیمه اول بازی ابتدا دست استقلال بود و بعد ما توانستیم بازی را به دست بگیریم و نیمه دوم به گل برتری دست پیدا کنیم.»


وی در خصوص کارت قرمزی که در بازی مقابل استقلال دریافت کرد بیان کرد: «در رابطه با اخراج، کارت زرد اولی که گرفتم درست بود ولی در مورد کارت دوم من خطا نکردم و داورمی‌توانست اخطار ندهد.»


شاه علی‌دوست در مورد اعتراض استقلالی‌ها به وقت کشی بازیکنان سایپا گفت: «ما وقت‌کشی نکردیم. اگر وقت‌کشی می‌کردیم داور باید کارت می‌داد. نیازی هم به وقت‌کشی نداشتیم چون بیشتر زمان بازی در اختیار ما بود.»


کاپیتان سایپا در مورد فحاشی هواداران استقلال به بازیکنان سایپا بیان کرد: «من بخاطر درگیری زیاد در بازی چیز خاصی در مورد فحاشی هواداران استقلال نشنیدم. البته نباید این صحنه‌ها پیش بیاید و باید با فرهنگسازی این مشکلات حل شود. اگر در استادیوم‌ها هم این گونه رفتارها بروز دهد باید از سوی کمیته انضباطی برخورد شود.»


وی در مورد بازی هفته آینده سایپا مقابل تراکتورسازی گفت: «بازی خیلی سختی داریم، البته خوشبختانه بازی در تهران و در ورزشگاه ما انجام می‌شود. ما محکوم به برد هستیم و با کمک کادر فنی و بازیکنان تمام سعی و تلاش خود را می‌کنیم که به بردهایمان ادامه دهیم و جایگاه خود را در جدول بهبود بخشیم. البته حریف تیم قابل احترامی است و بازیکنان و مربی خوبی هم دارد و نباید آنها را دست‌کم بگیریم.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته