دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
06 خرداد 1394 - 17:11
در جمع استادان دانشگاه‌های بیرجند

رئیس شبکه عربی العالم: با وجود سخت‌ترین تحریم‌ها جمهوری اسلامی ایران در اوج قدرت است

رئیس شبکه عربی العالم در جمع استادان دانشگاه‌های بیرجند گفت: با وجود سخت‌ترین تحریم‌ها جمهوری اسلامی ایران در اوج قدرت است.
کد خبر : 20427

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، رئیس شبکه عربی العالم از حضور در جمع استادان دانشگاههای بیرجند ابراز خوشحالی کرد و به بیان دستاوردهای جمهوری اسلامی ایران و عزت و اقتدار کشورمان در عرصه‌های بین المللی پرداخت و گفت: بحمدالله با وجود وضع تحریم‌های شدید نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران امروز در اوج اقتدار است و این اقتدار مرهون جانفشانی‌های مردم عزیز و تدابیر رهبر معظم انقلاب و تلاش‌ها و مجاهدت های خالصانهٔ همهٔ مسؤلان لایق و متعهد کشور عزیزمان است.


دکتر احمد سادات با توجه به اینکه متأسفانه نظام سلطه وحدت و انسجام ملل اسلامی و عزت و قدرت جمهوری اسلامی ایران را بر نمی‌تابد و به طرق مختلف سعی دارند مار ا تضعیف کنند و حجم توطئه‌ها علیه کشورمان بسیار بالاست، افزود: چنانکه رهبر معظم انقلاب نیز به خوبی اشاره کردند که امروز آمریکا شدیدا به توافق با ما نیاز دارد.


وی اظهار کرد: این مسأله گویای قدرت و عظمت غیر قابل انکار جمهوری اسلامی ایران است.


رئیس دانشگاه آزاد واحد بیرجند هم در نشست استادان دانشگاه های بیرجند با رئیس شبکه العالم با تشکر از حضور گرم و صمیمانه دکتر احمد سادات رئیس شبکه عربی العالم در جمع دانشگاهیان از تلاش های بی‌دریغ غلامحسین ابراهیمی رئیس نمایندگی وزارت امور خارجه در استان خراسان جنوبی در معرفی امکانات و توانمندی خراسان جنوبی به ویژه ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های دانشگاهی این خطه به اهمیت و نقش بسیار مهم و تأثیرگذار رسانه‌ها در جهان امروز پرداخت و اظهار کرد: برنامه ریزان و متولیان فرهنگی باید دقت و توجه ویژه‌ای در زمینه ارزیابی و نقش آفرینی رسانه‌ها داشته باشند. زیرا در فضای متلاطم فعلی رسانه‌ای جهان و در میان تنوع شدید امواج، هدایت مخاطب و انتقال پیام کاری بسیار دشوار است.


دکتر آصف زارع به بیان توانمندی‌ها و دستاوردهای ارزشمند دانشگاه آزاد اسلامی پرداخت و بیان کرد: این دانشگاه ثمرهٔ پر برکتی از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است و برای ارتقای سطح آگاهی جامعه و توسعهٔ منابع انسانی و کاهش فاصلهٔ علمی کشور با کشورهای پیشرفته تلاش می‌کند.


نقش رسانه‌ها در تأمین منافع ملی و تعمیق وحدت و همبستگی میان اقشار جامعه بسیار حائز اهمیت است


رئیس نمایندگی وزارت امور خارجه در استان خراسان جنوبی نیز با توجه به اینکه رسانه‌ها ابزار دیپلماسی عمومی و سیاست خارجی کشورمان هستند، گفت: خوشبختانه توانمندیهای زیادی برای کشورمان در سطح بین المللی حاصل شده است و بسیاری از این توفیقات مرهون عملکرد رسانه‌های ماست.


غلامحسین ابراهیمی نقش رسانه‌ها در تأمین منافع ملی و تعمیق وحدت و همبستگی میان اقشار جامعه بسیار حائز اهمیت دانست و افزود: معیار سنجش و تکامل هر جامعه پویایی رسانه‌های آن جامعه است.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته