دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
رئیس اورژانس اجتماعی کشور تشریح کرد:

آخرین وضعیت کودک آزاری در سیرجان

رئیس اورژانس اجتماعی کشور در مورد آخرین وضعیت کودک آزاری در سیرجان استان کرمان گفت: هم اکنون منتظر اعلام نظر نهایی پزشکی قانونی و مراجع قضایی هستیم و در صورت تایید کودک آزاری او را به مراکز بهزیستی منتقل می‌کنیم.
کد خبر : 204259

حسین اسدبیگی،‌ رئیس اورژانس اجتماعی کشور در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری آنا در مورد حادثه کودک آزاری در سیرجان اظهار کرد: حوالی ساعت 3 بامداد روز پنجشنبه مادری کودک یک ساله خود را در حالی که دستش از چند قسمت بریده و احتمال شکستگی دست راست وجود داشت و آثار کبودی در صورتش مشخص بود به اورژانس بیمارستان امام رضا(ع) سیرجان منتقل می‌کند.


وی افزود: نیروهای اورژانس پس از انجام فوریت‌های پزشکی و اقدامات اولیه درمانی کودک را به بیمارستانی در کرمان اعزام می‌کنند که همزمان مادر این کودک و یک فرزند 6 ساله نیز همراه کودک مصدوم به کرمان می‌روند.


اسدبیگی ادامه داد: هم اکنون منتظر اعلام نظر پزشکی در مورد سرنوشت این کودک هستیم زیرا برای انجام جراحی ترمیمی به بیمارستان دیگری منتقل شده و همکاران اورژانس اجتماعی در حال مصاحبه و کسب اطلاعات بیشتر از مادر این کودک هستند.


وی یادآور شد: در اظهارات اولیه این مادر 27 ساله آماده است که شخصا اعتیاد دارد و پدر کودک نیز در زندان به سر می‌برد، مادر مدعیست این آسیب‌ها از سوی پسر عمه 25 ساله به کودک خردسال وارد شده است، زیرا به گفته مادر زمانی که خواب بوده این بلا سر کودک آمده و البته پسر عمه 25 ساله نیز خلافکار است.


این مقام مسئول در بهزیستی کشور اظهار کرد: هنوز از سوی پزشکی قانونی گزارشی مبنی بر آخرین وضعیت این کودک اعلام نشده و منتظر نتایج قضایی و انتظامی هستیم، بر همین اساس در صورتی که کودک آزاری تایید شود با حکم قضایی کودک به مراکز بهزیستی منتقل و نگهداری می‌شود.


انتهای پیام/

برچسب ها: کودک آزاری
ارسال نظر
هلدینگ شایسته