دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
28 مرداد 1396 - 09:16

دارایی 700 میلیاردی یکی از وزرای پیشنهادی صدای نماینده مجلس را در آورد

نماینده خدابنده در مجلس گفت: دارایی وزرا باید به‌طور شفاف در اختیار نمایندگان قرار بگیرد. وقتی می‌شنویم که یک وزیر در طول 7-8 سال 700 میلیارد تومان بدست آورده است از روی کدام اطلاعات می‌توانیم به این وزیر رای بدهیم.
کد خبر : 204189

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری آنا، نماینده خدابنده در خلال بررسی وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی عباس آخوندی در تذکری با استناد به اصل 142 قانون اساسی که تصریح دارد: «دارایی رهبر، رئیس‌جمهور، معاونان رئیس‌جمهور، وزیران و همسر و فرزندان آنان قبل و بعد از خدمت، توسط رئیس قوه قضاییه رسیدگی می‌شود که بر خلاف حق، افزایش نیافته باشد.» گفت: بر اساس اصل 84 قانون اساسی هر نماینده در برابر همه ملت مسئول است و حق دارد در همه مسائل داخلی و خارجی کشور اظهار نظر کند.


احمد بیگدلی اظهار کرد: دارایی وزرا باید به‌طور شفاف در اختیار نمایندگان قرار بگیرد. وقتی می‌شنویم که یک وزیر در طول 7-8 سال 700 میلیارد تومان بدست آورده است از روی کدام اطلاعات می‌توانیم به این وزیر رای بدهیم.


علی لاریجانی در پاسخ به این تذکر بیگدلی گفت: می‌توانید از وزرا بپرسید. آقایانی که قبلا بودند لیست اموال خود را به قوه قضائیه داده‌اند. افرادی که جدید آمدند هم می‌توانید از آنان درباره اموالشان سوال کنید.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته