دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
27 مرداد 1396 - 12:33

کاهش تمایل صهیونیست‌ها برای پیوستن به ارتش

تعداد نظامیان صهیونیست که به دنبال فرار ازخدمت نظامی هستند، همچنان رو به افزایش است.
کد خبر : 204074

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری آنا به نقل از العالم،پایگاه روزنامه لبنانی الاخبار گزارش داده است که تعداد نظامیان اسرائیلی که حاضر به پیوستن به یگان‌های نظامی نیستند، روز به روز افزایش است و این مساله موجب نگرانی دستگاه‌های نظامی این رژیم شده است.


آمارهایی که مطبوعات صهیونیستی منتشر کرده‌اند، نشان می‌دهد که برای سومین سال متوالی، تعداد نظامیانی که مایل به ملحق شدن به یگان‌های جنگی هستند، رو به کاهش است و در مقابل، تعداد نظامیانی که خواهان خدمت در یگان‌های اطلاعاتی و سایبری به منظور تضمین آینده‌شان هستند، رو به افزایش است.


روزنامه صهیونیستی «اسرائیل الیوم» در گزارشی ضمن ابراز نگرانی از این مساله، نوشت برخلاف گذشته، جوانان تمایلی به پیوستن به یگان‌های نظامی و جنگی و درصدر آن یگان‌های پیاده نظام از جمله یگان‌های گولانی و جفعاتی ندارند.


نشریه یاد شده از جمله علل این پدیده را افزایش تعداد زنان در یگان‌های گارد مرزی و دفاعی و گردان‌های جبهه داخلی و نبودن جای خالی برای مردان دانست.


ارتش رژیم صهیونیستی درتلاش برای کاستن از این پدیده ، طرحی استراتژیک را با مشارک وزارت امنیت و آموزش با هدف اجرای تبلیغات درمیان جوانان از زمان دانش آموزی به اجرا گذاشته است.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته