دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
26 مرداد 1396 - 14:37
در تماس تلفنی دکتر رهبر با مادر ساشا صورت گرفت:

همبستگی و همدلی خانواده بزرگ دانشگاه آزاد مثال زدنی است/ دعوت از خانواده ساشا آقاجانی پور برای سفر به مشهد مقدس

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در گفت‌وگوی تلفنی با مادر ساشا آقاجانی پور یکی از کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی با تبریک آزادی فرزندش، همبستگی خانواده بزرگ دانشگاه آزاد اسلامی را ستود.
کد خبر : 203936

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری آنا دکتر فرهاد رهبر در تماس تلفنی با مادر ساشا آقاجانی پور زندانی محکوم به اعدام ضمن تبریک به وی همدلی و همبستگی خانواده بزرگ دانشگاه آزاد اسلامی را مثال زدنی توصیف کرد و افزود: «این همبستگی علاوه بر اینکه اقتدار خانواده بزرگ دانشگاه آزاد اسلامی در گره گشایی از مشکلات اعضای این خانواده را نشان داد، ثابت کرد این خانواده بزرگ در پیشبرد اهداف مهم دانشگاه مصمم و جدی است.»


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه امروز برای همه ما افتخار است که در چنین خانواده همدل و همزبانی کار و فعالیت می‌کنیم، اضافه کرد: «برای ساشا از صمیم قلب آرزوی توفیقات روز افزون در این زندگی دوباره می‌کنیم.»


فرهاد رهبر در این مکالمه تلفنی از خانواده خانم محمدی دعوت کرد به همراه ساشا در اولین سفر خود مهمان دانشگاه در مشهد مقدس باشند تا انشالله این سفر روحانی مشقت‌های سالهای گذشته را بزداید.


رهبر همچنین ضمن طلب مغفرت برای فرد مقتول افزود: «انشالله روح مقتول مرحوم نیز شاد باشد و از خانواده شریف ایشان به خاطر اعلام رضایت تشکر می‌کنیم.»


او همچنین در پاسخ به درخواست بازگشت به کار خانم صغری محمدی که برای تامین هزینه‌های جلب رضایت مجبور به باز خرید خود از دانشگاه آزاد اسلامی واحد لاهیجان شده است قول هرگونه مساعدت را داد.


خانم محمدی مادر ساشا نیز در این گفت‌وگوی تلفنی ضمن تقدیر و تشکر از دکتر رهبر گفت: «امیدواریم هر چه زودتر توفیق دیدار با حضرت عالی را پیدا کنیم.»


ساشا آقاجانی پور فرزند صغری محمدی از کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد لاهیجان که در سن ۱۷ سالگی محکوم به قصاص شده بود در آستانه اجرای حکم در ۲۹ سالگی طی گلریزانی که از سوی همکاران دانشگاه آزاد در سراسر کشور در شبکه‌های اجتماعی صورت گرفت از خانواده مقتول جلب رضایت صورت گرفت. در این گلریزان کمتر از چند روز مبلغ ۴ میلیارد ریال به همراه مبلغی که خانواده مهیا کرده بودند جمع آوری شد.


مادر ساشا آقاجانی‌پور در گفت‌وگو با خبرگزاری آنا گفته بود: «آزادی فرزندم و نجات او از طناب دار را مدیون کارکنان دانشگاه آزاد هستم.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته