دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
26 مرداد 1396 - 13:19
جزییات پیدا شدن دو سر بریده در خیابان یوسف‌آباد؛

نا‌‌پدری که سر فرزندخوانده‌ و عروسش را برید+تصاویر

پلیس آگاهی تهران بزرگ جزئیاتی از پرونده سرهای بریده‌شده آقا و خانم جوان در محدوده خیابان شیخ بهایی تهران توسط ناپدری را اعلام کرد. متهم عنوان کرد که چون فرزند خوانده‌ام معتاد بود و هر روز یکی از وسایل خانه را می‌فروخت؛ او و همسرش را به قتل رساندم.
کد خبر : 203918

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری آنا، ساعت 23، یازده مرداد ماه امسال خبر کشف سرهای متعلق به دو نفر که در محوطه خاکی در خیابان شیخ بهایی در منطقه یوسف‌آباد پیدا شده بود، از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی 110، به کلانتری 125 یوسف‌آباد اعلام شد.


پس از کشف این سرها، با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع قتل عمد و به دستور بازپرس شعبه 2 دادسرای ناحیه 27 تهران، پرونده جهت رسیدگی در اختیار اداره دهم پلیس آگاهی پایتخت قرار گرفت.


بررسی‌های اولیه حکایت از آن داشت که سرهای کشف شده متعلق به یک زن و مرد حدودا 30 تا 40 ساله هستند که آثار اثبات شلیک گلوله ساچمه‌ای روی سر آنها وجود داشت که قاتل یا قاتلان با انتقال سرهای بریده شده اقدام به سوزاندن آنها کرده، تا مانع از شناسایی هویت مقتولان شوند.


با آغاز اقدامات پلیسی، کارآگاهان اداره آگاهی پس از بررسی دوربین مدار بسته منطقه موفق شدند یک خودروی شاسی بلند را شناسایی کنند، که در شب کشف این دوسر در محل مذکور توقف داشته و همزمان راننده خودرو از ماشین پیاده شده و آتش در محل کشف سرها شعله‌ور شده است.


کاراگاه‌هان اداره دهم پس از کشف این جسد با انجام اقدامات شبانه‌روزی موفق شدند پیرمرد 75 ساله‌ای را در منطقه امیرآباد تهران شناسایی کنند که بنا بر اظهارات همسایگان، دارای یک پسر و عروس بوده و پسر و عروس هم در چند روز گذشته تردد در محل سکونت پدرشان نداشته‌اند.


با توجه به شواهد به دست آمده در خصوص احتمال اطلاع این پیرمرد از جنایت و با هماهنگی بازپرس پرونده، کارآگاهان به محل سکونت این پیرمرد مراجعه کرده و در اولین مرحله موفق به شناسایی یک دستگاه خودرو سواری شاسی بلند دقیقا مشابه خودرو شاسی بلند شناسایی شده در تصاویر دوربین‌های مداربسته محدوده کشف سرهای بریده شدند.
با توجه به قوی شدن احتمالات در خصوص ارتکاب جنایت توسط ناپدری بهرام، بازرسی از محل سکونت این شخص در دستور کار کارآگاهان قرار گرفت و با حضور تیم‌های تخصصی و تشخیص هویت پلیس آگاهی در محل، آثار وقوع جنایت در محل کشف و پیرمرد( ناپدری بهرام ) به ناچار لب به اعتراف گشود و ساعت 18 روز چهارشنبه بیست و پنجم مرداد و همزمان با بازدید سردار حسین رحیمی،‌ رئیس پلیس پایتخت از پلیس آگاهی تهران بزرگ به قتل بهرام و همسرش اعتراف کرد.



اعترافات متهم
متهم در اعترافاتش به کارآگاهان گفت: از مدت‌ها قبل با بهرام اختلاف داشتیم چون او شدیدا به شیشه و کراک معتاد بود و تمام وسایل زندگی را قالی، طلا، نقره، وسایل زینتی، هرچیزی که در خانه قابل فروش بود، می‌برد و می‌فروخت.


پیرمرد ادامه داد: ما بچه دار نمی‌شدیم و بهرام فرزند خواهر همسرم بود که ما از کودکی او را به خانه خود آورده و بزرگ کرده بودیم، از چند روز پیش از جنایت تنش و درگیری مابین ما بیشتر شد، طوری که بهرام حتی همسرم را کتک زد.


وی با بیان اینکه به همین علت همسرم را روز یکشنبه، هشتم مرداد ماه به خانه خواهرش فرستادم و من با بهرام و همسرش در خانه تنها شدیم. همان روز دوباره شروع به فحاشی و شکستن در و دیوار کرد، وارد آشپزخانه شد و زمانی که قصد کرد به اتاق خودش برگردد، من در را باز و سریع تیراندازی کردم.



متهم اضافه کرد: بهرام روی زمین افتاد، جلو رفتم و تیر دوم را به سرش زدم. زن بهرام با شنیدن صدای تیراندازی قصد خروج از اتاقش را داشت که تا از در بیرون آمد با تیر به سینه‌اش زدم. زن بهرام روی تخت افتاد؛ به داخل اتاق رفتم و تیر دوم را به سرش زدم و کارش تمام شد. بعد با اره برقی که از قبل در خانه بود کارم را شروع کردم. از روز جنایت در خانه تنها هستم و موضوع را به هیچ کس نگفتم و از آن روز همسرم هنوز به منزل نیامده است.
سرهنگ کارآگاه حمید مکرم، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ با اعلام این خبر گفت: با اعتراف صریح متهم به ارتکاب هر دو جنایت، قرار بازداشت موقت از سوی بازپرس پرونده صادر و متهم جهت انجام تحقیقات تکمیلی در اختیار اداره دهم ویژه قتل پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.


انتهای پیام/

برچسب ها: اسلحه قاتل معتاد
ارسال نظر
قالیشویی ادیب