دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
26 مرداد 1396 - 11:51
محمد پنجعلی:

نباید به موضوع «منشا» و «طارمی» دامن بزنیم/ دو اشتباه داور به ضررسپولیس

پیشکسوت پرسپولیس گفت: پرسپولیس هنوز با 10 امتیاز در صدرجدول است و اصلا جای نگرانی ندارد که بخواهیم از تساوی مقابل سیاه جامگان ناراحت باشیم.
کد خبر : 203863

به گزارش خبرنگار ورزشی آنا، تیم فوتبال پرسپولیس در هفته چهارم لیگ برتر در ورزشگاه آزادی به مصاف سیاه جامگان مشهد رفت و درحالی که قبل از بازی اکثر هواداران این تیم فکر می‌کردند سرخپوشان خیلی راحت از سد تیم مشهدی بگذرند اما در نهایت این بازی با تساوی به پایان رسید تا پرسپولیس قبل از دیدار مهمش در لیگ قهرمانان آسیا مقابل الاهلی 2 امتیاز خانگی را در لیگ از دست دهد.


محمد پنجعلی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی آنا، در مورد بازی شب گذشته پرسپولیس مقابل سیاه جامگان که منجر به از دست دادن 2 امتیاز خانگی سرخپوشان شد گفت: «برخلاف تصور همه که فکر می‌کردند بازی پرگلی شود و در نهایت با برد پرسپولیس همراه شود اما نتیجه جور دیگری رقم خورد. سیاه جامگان هم در تهران خوب بازی کرد و نباید منکر بازی خوب این تیم شد. پرسپولیسی‌ها اگر در زدن ضربات آخر دقت بیشتری به خرج می‌دادند قطعا می‌توانستند این تیم را شکست دهند.»


وی در رابطه با بی‌تفاوتی بازیکنان پرسپولیس در دقایق پایانی که باعث شد سیاه جامگان گل تساوی را وارد دروازه این تیم کند افزود: «فوتبال همین است و قرار نیست که یک تیم همیشه برنده باشد. دقایق پایانی احساس می‌شد که پرسپولیس گل بخورد اما این حرف را اصلا قبول ندارم که بازیکنان تیم سیاه جامگان را دست کم گرفتند. شاید در ادامه راه هم برای پرسپولیس از این اتفاقات بیفتد و مهم این است که در طول فصل یک پرسپولیس مقتدر را ببینیم که قهرمان لیگ شود.»


پیشکسوت پرسپولیس در مورد اشتباهات تاثیرگذار داور که برانکو اعتراض شدیدی به عملکردش داشت گفت: «داور روی یکی دو صحنه اشتباه تاثیرگذاری را انجام داد. خطای روی علیپور پنالتی بود و گل سیاه جامگان هم با خطای هند بازیکن این تیم به ثمر رسید. اما در فوتبال ایران اشتباهات داوری همیشه وجود داشت و دو سال قبل هم شاهد بودیم که همین اشتباهات در نهایت قهرمانی را از پرسپولیس گرفت و هیچ اتفاق خاصی نیفتاد.»


پنجعلی در مورد حواشی بوجود آمده میان منشا و طارمی در یک هفته گذشته که در بازی مقابل سیاه جامگان با واکنش هواداران روبرو بود بیان کرد: «منشا و طارمی دو بازیکن حرفه‌ای هستند که تفکرشان مثل بازیکنان محلات نیست. این دو بازیکن می‌دانند که در تیمی بازی می‌کنند که میلیون‌ها هوادار دارد. به نظر من مقداری این مساله را بزرگ کردند و به آن دامن زدند و ممکن است برای تیم حاشیه درست شود. ما در بازی بازیکنان پرسپولیس هیچ صحنه مشکوکی مبنی بر پاس ندادن به منشا را نمی‌بینیم اما افرادی هستند که می‌خواهند از این موضوع برای تیم حاشیه درست کنند.»


وی در خصوص بازی هفته آینده پرسپولیس مقابل الاهلی در لیگ قهرمانان آسیا گفت: «شرایط بازی لیگ با لیگ قهرمانان آسیا فرق دارد. الاهلی هم اولین بازی‌اش در لیگ عربستان را با شکست پشت سرگذاشت. پرسپولیس در لیگ نتایج خوبی گرفت و تاکنون با کسب 10 امتیاز در صدر جدول جای دارد و اصلا جای نگرانی نیست. قطعا بازیکنان می‌دانند که باید با یک روحیه خوب به مصاف الاهلی بروند تا این بازی را هم با برد پشت سر بگذارند.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته