دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
25 مرداد 1396 - 18:28

روایت نجفی از جلسه امروزش با قالیباف

شهردار منتخب پایتخت که امروز دیداری با محمدباقر قالیباف، شهردار فعلی تهران داشت در خصوص این دیدار گفت: این جلسه در فضای دوستانه برگزار شد.
کد خبر : 203798

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا، محمدعلی نجفی در کانال تلگرامی خود در خصوص دیدار خود با قالیباف نوشت:" تصمیم گرفتیم هفته آینده جلساتی با مسئولین اصلی شهرداری برگزار کنیم تا مقدمات انتقال تجارب و ... فراهم شود."


صبح امروز زهرا نژادبهرام در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری آنا، با اشاره به جلسه امروز منتخبان شورای شهر پنجم با محمدعلی نجفی، شهردار منتخب پایتخت خبر داده بود: در این جلسه اعضای شورای شهر پنجم با شهردار منتخب صحبت و تعاملات خود را برقرار کردند.


وی با بیان اینکه در این جلسه تصمیم بر آن شد تا در روز مراسم تحلیف (یکم شهریورماه) شهردار منتخب نیز به صورت رسمی از طرف هیات‌رئیسه سنی مورد تایید قرار گیرد، گفت: شهردار منتخب پایتخت امروز پیرامون مسائل و مشکلات شهر از جمله محیط‌‌‌زیست، مشکلات مربوط به پسماند و بازیافت و همچنین پیمانکاران و قراردادهای شهرداری با اعضای شورای پنجم به گفت‌وگو پرداخت.


عضو منتخب شورای شهر پنجم درباره انتخاب هیات‌رئیسه توضیح داد: با توجه به اینکه جلسه امروز کمی طولانی‌ شد، نتوانستیم هیات‌رئیسه را انتخاب کنیم و این موضوع به جلسه بعدی (روز شنبه) موکول شد.


نژادبهرام با بیان اینکه شهردار منتخب پایتخت از دیدار امروز خود با محمدباقر قالیباف خبر داد، گفت: در این گفت‌وگو قرار است آقای نجفی در مورد مسائل مربوط به شهر با آقای قالیباف به گفت‌وگو بپردازند و این نیز نوعی همدلی میان مدیران گذشته و مدیر جدید خواهد بود.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته