دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

مزایده چهارم سرخابی‌ها هم برنده نداشت/ مزایده بعدی تا دو ماه دیگر

مشاور سازمان خصوصی‌سازی اعلام کرد: باتوجه به عدم تایید اهلیت چهار متقاضی خرید باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس، مزایده چهارم نیز برنده نداشت.
کد خبر : 20379

جعفر سبحانی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری آنا، با بیان اینکه صلاحیت خریداران باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس توسط وزرای اقتصاد، ورزش و دادگستری تایید نشد، افزود: شرکت نیوان ابتکار به دلیل شرطی که در مزایده برای سازمان خصوصی‌سازی گذاشته بود، رد صلاحیت شد.


وی با بیان اینکه شرکت‌های استیل‌آذین و بهنام پیشرو نیز به دلیل برطرف نکردن مشکلات و ابهامات پرونده خود رد صلاحیت شدند، تصریح کرد: از طرفی شرکت سمند که متقاضی باشگاه استقلال بود هم به دلیل عدم احراز اهلیت، رد صلاحیت شد تا بدین ترتیب مزایده چهارم بدون برنده باقی بماند.


وی درپاسخ به اینکه آیا مزایده بعدی وجود خواهد داشت؟ نیز گفت: مصوبه واگذاری این دو باشگاه به صورت قانون درآمده است و این کار باید انجام شود، اما با توجه به نزدیک شدن به فصل نقل‌وانتقالات و نیاز تیم‌ها به آرامش، مزایده بعدی در مردادماه برگزار خواهد شد.


به گفته این مقام مسئول، وزرات ورزش و جوانان مانند گذشته مدیریت این دو باشگاه را در این مدت برعهده خواهد داشت.


مشاور سازمان خصوصی‌سازی درباره شرایط مزایده بعدی نیز اظهار کرد: قیمت‌ واگذاری این دو باشگاه تغییر ‌نمی‌کند ولی شرایط شاید تغییر کند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته