دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

آمار ظریف درباره صادرات و واردات کذب محض است

نماینده مردم خرمشهر در مجلس گفت: آمارهای ارائه‌شده از سوی وزیر امور خارجه در رابطه با صادرات و واردات کذب محض است.
کد خبر : 203759

به گزارش گروه رسانه های دیگر آنا از فارس، عبدالله سامری با اشاره به اعتراض امروز خود به وزیر پیشنهادی امور خارجه اظهار کرد: آمارهای ارائه‌شده از سوی ظریف در رابطه با صادرات و واردات کذب محض است.


وی ادامه داد: من در مرزهای جنوبی هستم و با چشمان خود مشاهده می‌کنم که این آمار ارائه‌شده در رابطه با واردات و صادرات صحیح نیست.


نماینده مردم خرمشهر و مینوشهر در مجلس گفت: آمار صادرات از مرز شلمچه به عراق از حدود یک هزار و 300 دستگاه خودرو به 400 دستگاه رسیده است، کجاست این صادراتی که در حال انجام است و ما از آن خبری نداریم.


سامری متذکر شد: وزیر امور خارجه موارد دروغی را سر هم گذاشت تا بتواند رأی اعتماد خود را بگیرد، من نسبت به این آمار اعتراض کردم.


نماینده مردم خرمشهر در مجلس با انتقاد از رسانه‌هایی که صحبت‌های وی را تحریف کردند، اظهار کرد: متأسفانه برخی از رسانه‌ها چهار چیز را بر صحبت‌های من اضافه کردند.


وی با تأکید بر اینکه من به وزیر امور خارجه کشور توهینی نکردم، بیان کرد: من فقط نسبت به آمار دروغ وی اعتراض کردم، درست است که اکنون اکثر نمایندگان مجلس طرفدار دولت هستند اما قرار نیست که ما در این مسئله طرفدار حزب و گروه باشیم.


سامری با تأکید بر اینکه ما نماینده مردم هستیم، تصریح کرد: نماینده مجلس باید طرفدار ملت باشد و هر کجا که در حق ملت اجحاف شد از حق مردم دفاع کند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب