دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

بررسی علل تشدید نژادپرستی در آمریکا در برنامه «گزارش هفتگی»

مهمترین رویدادهای سیاسی ایران و جهان در برنامه این هفته گزارش هفتگی تحلیل و بررسی می‌شود.
کد خبر : 203680

به گزارش گروه فرهنگی آنا از روابط عمومی شبکه یک، تحلیل درگیری خشونت بار شهر شارلوتزویل در ایالت ویرجینیای آمریکا که به کشته و زخمی شدن 20 نفر انجامید، تشدید نژادپرستی درآمریکا و اجرای سیاست‌های نژادپرستانه ترامپ از زمان حضور در مسند ریاست جمهوری، گسترش اعتراضات شهرهای مختلف آمریکا به واکنش نه چندان قاطع دونالد ترامپ در محکوم نکردن عاملان این حادثه از بخش های برنامه ایه هفته گزارش هفتگی است.


در این برنامه همچنین نظر کارشناسان درخصوص تلاش مخالفان سوری برای غلبه براختلافات پیش از آغاز دور جدید مذاکرات ژنو، تداوم اختلاف‌ها میان هیات مسکو و هیات ریاض در رابطه با آینده سوریه، اهتزار پرچم سوریه در صحرای سویدا در مرز با اردن و ادامه پیروزی های جبهه مقاومت سوریه و پایان عملیات پاکسازی شهر سَخْنه در استان حُمص پخش می‌شود.


در پایان هم تشدید بحران در شبه جزیره کره، آرایش جنگی و آماده باش ارتش کره شمالی و اعلام آمادگی این کشور برای حمله به گوام و تهدید آمریکا به واکنش نظامی در مقابل تهدیدات کره شمالی بررسی خواهد شد.


گزارش هفتگی به تهیه کنندگی شهریار افشاری پور کاری از گروه سیاسی شبکه یک سیما است که هر هفته جمعه ها حوالی ساعت 12 با اجرای رضا ابراهیمی از این شبکه روی آنتن می رود.



انتهای پیام/

برچسب ها: شبکه یک سیما
ارسال نظر
هلدینگ شایسته