دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
25 مرداد 1396 - 13:00

تمدید انتخاب رشته آزمون ارشد پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی

مرکز سنجش آموزش پزشکی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از تمدید مهلت انتخاب رشته آزمون ارشد پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی و دانشگاه‌های زیرمجموعه این وزارت‌خانه برای دومین بار خبر داد.
کد خبر : 203662

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، پس از اعلام نتایج مرحله اول آزمون کارشناسی ارشد علوم پزشکی روزهای 12 تا 15 مرداد به عنوان مهلت انتخاب رشته این آزمون تعیین شد که طبق اعلام رئیس مرکز سنجش آموزش پزشکی کشور بیش از 25 هزار نفر موفق به انتخاب رشته شدند.


پس از انجام تغییراتی در دفترچه راهنمای انتخاب رشته و اضافه شدن رشته محل‌های جدید، مهلت دوباره‌ای از ۱۸ تا ۲۰ مرداد به داوطلبانی که موفق به انتخاب رشته نشده بودند، داده شد.


مرکز سنجش‌ آموزش پزشکی وزارت بهداشت برای دومین بار در اطلاعیه ای اعلام کرده است داوطلبان مجاز به انتخاب رشته محل و همچنین متقاضیان استفاده از تسهیلات استعداد درخشان باآزمون و بدون‌آزمون که نتوانسته‌اند در زمان‌های تعیین شده، انتخاب رشته محل خود را انجام دهند یا نیاز به ویرایش انتخاب‌های خود دارند، می‌توانند از ساعت ٨ صبح روز سه‌شنبه 31 مرداد تا ساعت ٢٤ همین روز مجددا انتخاب رشته کنند.


براساس دفترچه راهنمای انتخاب رشته این آزمون، در این دوره ظرفیت پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی 458 نفر است. متقاضیان برای اطلاع از دانشگاه‌های پذیرنده و سایر شرایط و ضوابط انتخاب رشته این آزمون می‌توانند دفترچه راهنما را مطالعه کنند.


نتایج نهایی پذیرفته‌شدگان آزمون ارشد علوم پزشکی به احتمال فراوان در دهه سوم شهریور اعلام می‌شود.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته