دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
26 مرداد 1396 - 15:30
در گفت وگو با آنا

مجید صالح: پیکان نیاز به زمان دارد تا نتیجه بگیرد/کار سختی در رشت داریم

مربی تیم پیکان گفت: پیکان نسبت به فصل گذشته تغییرات زیادی در تیم داشت و نیاز به زمان داریم تا بتوانیم به فرم ایده‌آل برسیم.
کد خبر : 203621

به گزارش خبرنگار ورزشی آنا، تیم فوتبال پیکان با هدایت مجید جلالی در فصل گذشته نتایج خوبی در لیگ کسب کرد و در این فصل هم امیدوار است تا بتواند درخشش بیشتری نسبت به فصل گذشته داشته باشد. پیکانی‌ها در 3 هفته نخست رقابت‌های لیگ برتر نتایج خوبی کسب نکردند و امیدوار هستند تا بتوانند در هفته چهارم از سپیدرود رشت امتیاز بگیرند.


مجید صالح در گفت وگو با خبرنگار ورزشی آنا، در مورد نتایج ضعیف پیکان در 3 هفته سپری شده از لیگ برتر گفت: «کادر فنی از نتایج کسب شده راضی نیست اما دلایل زیادی برای این نتایج وجود دارد. پیکان نسبت به فصل گذشته تغییرات زیادی داشت و 3 بازیکن اصلی تیم در فصل گذشته منشا، نعمتی و یزدانی به تیم‌های دیگری رفتند و بازیکنان جدیدی جایگزین آنها شدند. حضور بازیکنان جدید نیاز به تغغیر سیستم در تیم دارد که این مورد هم نیازمند زمان است.»


وی ادامه داد: «پیکان نیاز به جذب 2-3 بازیکن دیگر دارد و باید تیم در بعضی پست‌ها تقویت شود. یک مهاجم خارجی هم به جای منشا جذب کردیم که هنوز به شرایط ایده‌ال نرسید و قطعا با جذب بازیکنان جدید و هماهنگی بیشتری که بین سایر بازیکنان بوجود بیاید پیکان شرایط بهتری خواهد داشت.»


صالح در خصوص مشکلات خط دفاعی پیکان و خوردن 4 گل در 3 بازی بیان کرد: «مشکل اصلی پیکان در 3 بازی گذشته مقابل پارس جم بود. ما مقابل پیکان و ذوب‌آهن خوب کار کردیم و کسب تساوی مقابل این تیم نتیجه بدی تلقی نمی‌شود. اما مقابل پارس جم و مخصوصا در 30 دقیقه نخست بازی بسیار بد بودیم که 3 گل را دریافت کردیم. کادرفنی در حال بررسی اتفاقات بازی پارس جم است تا دیگر چنین اشتباهاتی در تیم رخ ندهد.»


مربی پیکان در مورد بازی هفته چهارم این تیم مقابل سپیدرود در رشت گفت: «بازی مقابل سپیدرود از دو حالت برای ما سخت است. مساله اول حمایت تماشاگران پرشور رشت از تیمشان است و مساله دوم اینکه سپیدرود 3 هفته گذشته امتیازی کسب نکرد و قطعا در این بازی خانگی به دنبال کسب اولین برد است که این مسائل نشان دهنده یک بازی سخت برای ما است.»


وی افزود: «سپیدرود این روزها در ورزشگاه عضدی که چمن مصنوعی دارد میزبانی می کند. بازی در چمن مصنوعی کار را برای بازیکنان ما سخت می‌کند.»


صالح در رابطه با اهداف باشگاه پیکان در فصل جدید مسابقات لیگ برتر گفت: «سال گذشته هدف پیکان بقا در لیگ برتر بود که خوشبختانه بیشتر از حد انتظار کار کردند و جزء تیم‌های بالای جدول قرار گرفتند. امسال هم پیکان 3 بازیکن تاثیرگذارش را از دست داد و باید منطقی به این موضوع فکر کنیم. امسال هم هدف پیکان قرار گرفتن در بین تیم‌های بالای جدول است. اما تیم نیاز به زمان دارد تا بتواند به روند مطلوبش برسد. در حال حاضر اعضای کادر فنی روزی 10 ساعت کار می‌کنند تا هر چه زودتر تیم را به شرایط ایده‌آل برسانند.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته