دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
25 مرداد 1396 - 10:17
رئیس سازمان حج و زیارت:

مردم به شایعات در خصوص فوت زائران حج توجه نکنند

رئیس سازمان حج و زیارت از سلامت زائران ایرانی حاضر در عربستان خبر داد و با توجه به نشر برخی اخبار در خصوص فوت ۳۰ زائر در شبکه های مجازی، از هموطنان خواست به اینگونه مطالب اطمینان نکنند.
کد خبر : 203574

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا از سازمان حج و زیارت، ریاست سازمان حج و زیارت به اتفاق مسئولین بخش‌های مختلف ستاد عملیاتی حج امسال در مسجد شجره حضور پیدا کرد تا از نزدیک بر روند ارائه خدمات به زائرین ایرانی بازدید به عمل آورد.


آنچه در این بازدیدها ملموس بود قدردانی زائرین ایرانی از بازگشایی حج و در ادامه ابراز رضایتمندی از خدمات ارائه شده به ایشان از ابتدای سفر تا کنون بود؛ که پاسخ ریاست سازمان حج و زیارت نیز متقابلا، قدردانی از زائرین بود که با ثبت نام در کاروان‌های حج امسال بعثه مقام معظم رهبری و سازمان حج و زیارت را در رسیدن به این هدف عظیم و برپائی شعائر دین یاری دادند و توطئه دشمنان را خنثی کردند.


ریاست سازمان حج و زیارت به اتفاق روسای ستادهای مکه و مدینه، مدیرکل حراست و سرپرست روابط عمومی سازمان از اتوبوس‌های مورد استفاده برای زائرین نیز بازدید کرد و از مسئولین مربوطه که نهایت تلاش را برای به خدمت گیری بهترین اتوبوس‌ها برای زائرین ایرانی داشته‌اند قدردانی کرد.


انتقال43 هزار و 200 زائر ایرانی در حج امسال از مدینه منوره به مکه مکرمه توسط چهار شرکت مهم نقل بین شهری صورت می‌پذیرد که جزو بهترین شرکت‌های حمل و نقل بین شهری عربستان هستند و اتوبوس‌های مورد استفاده در حج از کیفیت خوبی برخوردار است که در گفتگوی با زائرین نیز این مورد اذعان شد.


حمید محمدی در پایان این بازدید از وضعیت سلامت زائران ایرانی حاضر در عربستان خبر داد و با توجه به نشر برخی اخبار نگران کننده در خصوص فوت ۳۰ زائر در شبکه‌های مجازی از هموطنان خواست تا به این‌گونه مطالب اطمینان نکنند و اخبار حج ۹۶ را از کانال رسمی پایگاه خبری سازمان حج و زیارت دنبال کنند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته