دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
06 خرداد 1394 - 13:06
در گفت‌وگو با آنا

مهدی هاشمی‌نسب: با فوتبال سنتی جزو 4 تیم برتر آسیا بودیم/ هواداران استقلال افتخارات قلعه‌نویی را فراموش کردند

مدافع سابق سرخابی ها گفت: برخورد هواداران استقلال با امیر قلعه‌نویی درست نیست.
کد خبر : 20357

مهدی هاشمی نسب در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی آنا با بیان این مطلب گفت: «در ایران اگر بهترین هم باشی خیلی زود فراموش می شوی. هواداران استقلال فراموش کرده‌اند که قلعه نویی افتخارات زیادی را برای این تیم کسب کرده است. قبول دارم که استقلال فصل خوبی را پشت سر نگذاشت اما برخورد آنها با قلعه‌نویی به هیچ عنوان درست نیست.»


وی ادامه‌ داد: «این که می‌گویند دوران فوتبال سنتی به پایان رسیده، پس نباید قلعه نویی باشد هم از آن حرف‌های مسخره است. زمانی که در پرسپولیس بودم با همان فوتبال سنتی توانستیم جزو جهار تیم برتر آسیا شویم، اما نمی دانم چرا در حال حاضر تیم های ایرانی با فوتبال مدرنشان در آسیا حذف می‌شوند.»


مدافع سابق سرخابی ها درباره نتایج ضعیف پرسپولیس در لیگ چهاردهم و همین طور حذف این تیم از لیگ قهرمانان آسیا، اظهار داشت: «مشکلات زیادی باعث شد پرسپولیسی‌ها به این روز دچار شوند. تغییر مکرر مدیریت و مربیان، نبود بازیکن بزرگ و همین طور مشکلات مالی در این نتایج دخیل بودند. ضمن این که حضور پرسپولیس تا مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا هم جای شکر دارد. نتایج نسبتا خوب پرسپولیس در آسیا بیشتر به انگیزه بازیکنان این تیم بر می گردد. آنها می خواستند با درخشش در لیگ قهرمانان آسیا، عملکرد ضعیفشان را در لیگ برتر جبران کنند.»


هاشمی نسب درباره عملکرد مربیان پرسپولیس گفت: «دایی مربی خوبی است و در صورتی که به وی فرصت بیشتری می دادند می توانست اوضاع پرسپولیس را بهبود ببخشد. برانکو هم مربی بدی نیست اما در استقلال و پرسپولیس شرایط کار کردن سخت است. هواداران این دو تیم برد در دربی و همین طور قهرمانی در لیگ برتر را می خواهند. با این شرایط فکر نکنم برانکو تا پایان لیگ پانزدهم ماندگار باشد.»


وی با اشاره به قهرمانی سپاهان در هفته پایانی لیگ اظهار داشت:«من همان ابتدای لیگ گفتم که سپاهان قهرمان می شود چرا که در این باشگاه همه چیز سر جای خودش است. مطمئن باشید در فصل بعد هم سپاهان قهرمان می شود.»


هاشمی نسب در پاسخ به این سوال که آیا در فصل آینده، استقلال و پرسپولیس می توانند ناکامی های خود را جبران کنند؟ گفت: «فصل بعد هم چنین شرایطی وجود دارد و چیزی تغییر نخواهد کرد. زمانی تیم هایی نظیر سپاهان و فولاد به دنبال کسب عنوان بهترین تیم شهرستانی بودند زیرا می دانستند با وجود استقلال و پرسپولیس نمی توانند قهرمان شوند. اما در حال حاضر استقلال و پرسپولیس باید به دنبال کسب عنوان بهترین تیم تهرانی باشند.»


وی در ادامه به عدم ظهور بازیکن ستاره در فوتبال ایران اشاره کرد و گفت: «متاسفانه فضای فوتبال ایران آنقدر غبارآلود و کثیف است که اجازه ظهور ستاره ها را نمی دهد. فساد در فوتبال ایران به قدری زیاد شده که باید شاهد حضور بازیکنان بنجل و بی کیفیت در آن باشیم. متاسفانه این بازیکنان با پول و پارتی توانسته اند در بزرگترین تیم های ایرانی بازی کنند.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته