دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
25 مرداد 1396 - 09:09

ادامه رکوردزنی تهرانی‌ها در مصرف برق

مدیرعامل برق منطقه‌ای تهران گفت: رشد پیک مصرف برق امسال حدود 6 درصد بیشتر از سال گذشته و 12 درصد بیش از سال 94 بوده است.
کد خبر : 203526

به‌گزارش گروه اقتصادی آنا از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو، "غلامرضا خوش‌خلق" مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای تهران عنوان کرد: با وجود مشکلات، فرسودگی و قدمت شبکه برق تهران از خداوند کمک خواستم و توانستیم در تامین برق با کمک و کار شبانه‌روزیاز پیک بیش از ده هزار مگاواتی عبور کرده و حفظ آبرو کنیم.


مدیرعامل برق منطقه‌ای تهران بیان کرد: همکاران ما موفق شدند برای اولین بار در نوروز امسال کابل‌های فوق توزیع را در سطح شهر تهران احداث کنند و این کار بسیار دشوار، با کمک و همکاری سازمان‌ها و ارگان‌های مختلف انجام‌ پذیرفت، چرا که کار در سطح تهران با توجه به بحث امنیتی، زیباسازی، ترافیک بسیار سخت است.
وی ادامه داد: امروز با افتخار می‌گوییم حدود 250 کیلومتر پروژه کابل اجرا کردیم که جلوی بسیاری از خاموشی‌های احتمالی را در سطح شهر تهران گرفت و قطعا اگر برنامه‌ریزی‌ها با انسجام بیشتری انجام شود ما به عنوان مصرف کننده تجهیزات برقی در جهت ارائه خدمات مستقیم به مشترکان، از تمام امکانات خود بهره‌ می‌بریم و در نتیجه آن، تولید کننده فعال می‌شود که این موضوع خود باعث تولید شغل در راستای اقتصاد مقاومتی خواهد بود.
خوش‌خلق تصریح کرد: رشد پیک امسال حدود 6 درصد بیشتر از سال گذشته و 12 درصد بیش از سال 94 بوده اما به همت و اهتمام عبور موفق از آن محقق شد.
در خاتمه غلامرضا خوش‌خلق با قدردانی از همکاران شرکت اضافه کرد: از اینکه با صداقت و خلوص نیت، قدم برداشتیم امیدوارم این همدلی در راه ساخت کشور عزیزمان ایران ادامه داشته باشد.


انتهای پیام/

برچسب ها: برق پیک مصرف
ارسال نظر
هلدینگ شایسته