دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
25 مرداد 1396 - 09:01
مدیر کل دفتر آموزش محیط زیست خبر داد:

آموزش کتاب درسی انسان و محیط زیست به دبیران

مدیر کل دفتر آموزش محیط زیست گفت: دبیران کتاب درسی انسان و محیط زیست، تا قبل از آغاز سال تحصیلی جدید، آموزش های لازم برای تدریس آن را فرا می‌گیرند.
کد خبر : 203514

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا از محیط زیست، کیومرث کلانتری، مدیرکل دفتر آموزش محیط زیست با اعلام این خبر گفت: با توجه به اتمام تدوین کتاب درسی انسان و محیط زیست ویژه دانش آموزان پایه یازدهم متوسطه و انتشار نسخه اولیه آن به صورت الکترونیک، دبیران کتاب درسی مذکور، تا پیش از آغاز سال تحصیلی جدید، آموزش تدریس آن را فرا خواهند گرفت.


کلانتری افزود: کتاب انسان و محیط زیست کتابی مساله محور بوده و دبیران مرتبط باید قبل از تدریس آن به دانش آموزان، آموزش‌های لازم را فراگیرند.


وی ادامه داد: این کتاب برای نخستین بار است که با تعامل سازنده وزارت آموزش و پرورش و سازمان حفاظت محیط زیست تهیه شده و قرار است از ابتدای سال تحصیلی پیش رو، هر هفته به مدت 2 ساعت برای دانش آموزان تمامی رشته‌های تحصیلی پایه یازدهم کشور تدریس شود.


مدیر کل دفتر آموزش محیط زیست با بیان اینکه کتاب درسی انسان و محیط زیست در مرحله چاپ است، گفت: نسخه چاپی آن در اوایل شهریورماه رونمایی می‌شود.


انتهای پیام/

برچسب ها: کیومرث کلانتری
ارسال نظر
هلدینگ شایسته