دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
06 خرداد 1394 - 12:12
رئیس اداره ساماندهی شهرداری منطقه ۴ تهران خبر داد

آموزش مبارزه با جانوران مضر شهری در مدارس شمال شرق تهران

رئیس اداره ساماندهی شهرداری منطقه ۴ گفت: به منظور آگاهی دانش‌آموزان، آموزش چهره به چهره مبارزه با جانوران مضر شهری در مدارس منطقه اجرایی شد.
کد خبر : 20348

به گزارش گروه اجتماعی آنا، ناصر رضاپور با بیان این مطلب گفت: در راستای ارتقاء سطح آگاهی دانش‌آموزان، اداره ساماندهی منطقه به همراه کار‌شناسان اکیپ طعمه‌گذاری مبارزه با جانوران مضر شهری با حضور در مدارس اقدام به آموزش چهره به چهره دانش آموزان کرد.


وی افزود: در این جلسه آموزشی مدیران، دبیران و دانش آموزان با نحوه چگونگی کارکرد اکیپ مبارزه با جانوران مضر شهری، سیستم دفاعی بدن موش‌ها، شناسایی نقاط آلوده آشنا می‌شوند و ضمن توزیع کتابچه‌های آموزشی و بروشور، نحوه استفاده از تله چسبی و فلزی را آموزش می‌بینند.


رئیس اداره ساماندهی منطقه ۴ تهران گفت: در همین راستا شناسایی و طعمه‌گذاری کلونی‌های موش در میدان رسالت و اطراف مسجدالرسول صورت گرفت و در این راستا آموزش‌های شهروندی و اطلاع‌رسانی به واحدهای صنفی از طریق توزیع ۱۰۰ نسخه بروشور و کتابچه و نصب بنر در تمام طول مسیر انجام پذیرفت. همچنین مقرر شد با هماهنگی خدمات شهری و واحد ۱۳۷ ناحیه مربوطه، سطل‌های زباله نیز زیرسازی و طعمه‌گذاری شوند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته