دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
رزیتا غفاری در گفت‌وگو با آنا:

منتظر سریالی با آبرو در شب‌های محرم باشید/ «هاتف» قصه مردم‌پسندی دارد

این بازیگر گفت: بعد از مدت‌ها نقش مجددی را در تلویزیون پذیرفتم چون تیم خوبی دوربین داشت. در کنار اینکه خودم کلیت «هاتف» را می‌پسندم، تهیه‎کننده و کارگردان کار نیز برای پذیرفتن نقش، اصرار داشتند.
کد خبر : 203466

گروه فرهنگی آنا: سریال «هاتف» از جمله تولیدات تلویزیون برای شب‌های محرم است؛ سریالی به کارگردانی داریوش یاری و تهیه کنندگی نعمت چگینی که همچنان روزهای تصویربرداری خود را پشت سر می‌گذارد. «هاتف» مجموعه نسبتا پربازیگری است و از بازیگران شناخته شده برای مخاطبان تلویزیون نیز، دعوت به همکاری کرده است.


رزیتا غفاری یکی از نقش‌های اصلی این مجموعه را برعهده دارد. او در همین زمینه در گفت‌وگو با خبرنگار آنا، «هاتف» را سریال با آبرویی معرفی کرد و افزود: این سریال، فیلمنامه خوبی دارد. همچنان نیز ضبط کار ادامه دارد و بازی‌ام تمام نشده و جلوی دوربین هستم.



وی با اعلام اینکه مجموعه برای کنداکتور ایام محرم شبکه یک ساخته می‌شود، ادامه داد: به نظرم این سریال بازیگران خوبی دارد و همچنین نویسنده خوش‌قلمی. می‌توان به تولید نهایی آن به عنوان یک کار خوب، امیدوار باشیم.


این بازیگر درباره چرایی حضورش در «هاتف» گفت: من بعد از مدت‌ها نقش مجددی را در تلویزیون پذیرفتم چون تیم خوبی داشت. در کنار اینکه خودم کلیت «هاتف» را می‌پسندم، تهیهکننده و کارگردان کار نیز برای پذیرفتن همین نقش، اصرار داشتند.


غفاری همچنین تأکید کرد: نقشم را مردم دوست دارند به ویژه اینکه کارکتر مثبت سریال هم هستم! البته نه اینکه برای خودم خیلی وسوسه‌کننده باشد. نقش آنچنان جدید نیست. به نوعی از جمله کارهایی است که خودم همواره دوست دارم بازی کنم.



رزیتا غفاری با بیان اینکه نقشم، کارکتر مهمی در پیشبرد داستان «هاتف» خواهد بود، گفت: هر از گاهی که با مردم هم‌کلام می‌شوم، سوال می‌کنند چرا خیلی کار نمی‌کنم و شاید روی آنتن نیستم؛ لااقل بخاطر مردم هم که باشد سعی می‌کنم این سریال‌ها که قصه و عوامل خوبی نیز دارند را بپذیرم.


«هاتف» ویژه ماه محرم است و در گروه فیلم و سریال مرکز سیما فیلم تولید می‌شود تا از شبکه یک روی آنتن برود.


تهران (جنوب شهر، طرشت، شهرک غرب، صادقیه، نارمک) و عراق (کربلا) لوکیشن‌های اصلی این سریال هستند که در ۷۵ روز (۲ ماه و نیم) کار تصویربرداری این سریال به طول خواهد انجامید. فروغ فروهیده این سریال را نوشته و پیش بینی می‌شود دهه دوم ماه محرم روی آنتن برود.



در خلاصه داستان آمده: در روز عاشورا، ابراهیم در کربلا بر اثر حمله قلبی می‌میرد. دخترش ریحانه پیگیر آخرین گفته ناتمام پدر می‌شود. این پیگیری ریحانه را رو در روی خانواده و زندگی زناشوئیش قرار می‌دهد. اما ریحانه اعتقاد دارد که عدالت نمی‌تواند در پشت در خانه آدم جا بماند… او پرده از ابهام وصیت پدر بر می‌دارد. در این روند شخصیت و ایمان خود را بازسازی کرده و بدست می‌آورد.


حمید گودرزی، محمد حاتمی، شهرام قائدی، محمد فیلی، کاظم بلوچی، سیدمهرداد ضیایی، بهزاد خداویسی، مریم بوبانی، کمند امیرسلیمانی، مریم کاویانی، الهه حسینی و … بازیگران «هاتف» را تشکیل می‌دهند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته