دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
24 مرداد 1396 - 16:41

خط 8 مترو تهران امشب و فردا شب سرویس دهی ندارد

مدیر ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه گفت: سرویس دهی شبانه در خط 8 مترو تهران امشب و فردا شب از ساعت (١٩ تا ٤) حد فاصل ایستگاه شهر آفتاب تا ایستگاه فرودگاه امام خمینی (ره) به علت انجام برخی از تعمیرات صورت نمی‌گیرد.
کد خبر : 203412

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا از شرکت بهره برداری راه آهن شهری تهران و حومه، احسان مقدم افزود: با توجه به اینکه خط فرودگاه امام خمینی(ره) به صورت شبانه روزی فعالیت می‌کند، نیاز است برخی شب‌ها سرویس دهی انجام نشود تا اقدامات مربوط به تعمیر و نگهداری در کوتاه‌ترین زمان ممکن صورت پذیرد و خط برای جابه‌جایی مسافران و حرکت قطارها آماده شود و با توجه به این موضوع سرویس دهی در خط 8 مترو تهران امشب 24 مرداد و فردا شب 25 مردادماه از ساعت 19 تا 4 بامداد انجام نمی‌شود.
وی خاطرنشان کرد: سرویس دهی روزانه در خط 8 مترو تهران بدون هیچ گونه تغییری انجام می‌شود.
وی با اشاره به اینکه اتصال خط یک به هشت و سرویس دهی شبانه از ایستگاه درواز دولت تا ایستگاه فرودگاه امام (ره) است، تصریح کرد: سرویس دهی این خط در روز تا ایستگاه شاهد و شهرآفتاب همانند قبل است و تنها تردد شبانه قطار خط یک در محدوده ایستگاه‌های دروازه دولت تا شهر آفتاب انجام نخواهد شد.
مدیر ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری مترو تهران افزود: سرویس دهی در روزهای بعد نیز طبق روال ادامه خواهد داشت و در صورت وجود تغییر در پذیرش مسافر اطلاع رسانی خواهد شد.


انتهای پیام/

برچسب ها: احسان مقدم تعمیر
ارسال نظر
هلدینگ شایسته