دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
24 مرداد 1396 - 16:08

کی روش: برنامه تیم به‌خوبی جلو می رود/ از بازی با لهستان اطلاعی ندارم

سرمربی تیم ملی فوتبال گفت: برنامه های تیم ملی به صورت نرم و خوب، رو به جلو می رود و بهترین تصمیم را برای مسابقات پیش رو اتخاذ خواهیم کرد.
کد خبر : 203395

به گزارش گروه ورزشی آنا، سرمربی تیم ملی ایران پس از برگزاری جلسه با محمدرضا ساکت، در جمع خبرنگاران در خصوص وضعیت تیمش گفت: «همه چیز به صورت نرم و خوب، رو به جلو می رود. بهترین تصمیم را برای مسابقات مختلف اتخاذ خواهیم کرد. تیم کره با تغییر کادر فنی خود با نگرشی متفاوت بازی ها را دنبال می کند. به صورت جدی آماده این دیدار خواهیم شد و با وجود اینکه به جام جهانی صعود کرده‌ایم به دنبال بهترین نتیجه برابر آنان هستیم.»


وی در خصوص احتمال دعوت از بازیکنان جدید ادامه داد: «شاکله اصلی تیم ایران را بازیکنانی تشکیل می دهند که مدت هاست در کنار هم حضور دارند و با این حال بازیکنان جدید نیز شانس زیادی برای دعوت به اردو دارند. برنامه کادر فنی استفاده از نفراتی است که تجربه بین المللی خوبی دارند.»


کی‌روش در خصوص شرایط لژیونرها گفت: «منطقی نیست آنان را به ایران بیاوریم. آن‌ها به صورت مستقیم راهی کره جنوبی می شوند. احتمالا 23 یا 24 بازیکن به اردوی تیم ملی دعوت می‌شوند.»


وی در مورد دیدارهای تدارکاتی تیم ملی ایران گفت: «بازی با روسیه قطعی شده است و به دنبال یک حریف دیگر نیز هستیم. اما از اخباری که در مورد بازی با لهستان منتشر شده است، اطلاعی ندارم.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته