دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
25 مرداد 1396 - 13:15
رضا مهاجری در گفت وگو با آنا

روی دو غافلگیری به صنعت نفت باختیم/می خواهیم استقلال خوزستان را شکست دهیم

سرمربی پدیده گفت: مقابل صنعت نفت شکست خوردیم ولی می‌خواهیم با برد مقابل استقلال خوزستان خودمان را در بالای جدول ببینیم.
کد خبر : 203362

به گزارش خبرنگار ورزشی آنا، تیم فوتبال پدیده در هفته سوم رقابت‌های لیگ برتر در آبادان مغلوب صنعت نفت شد تا اولین شکست فصل را تجربه کند. شاگردان رضا مهاجری در هفته چهارم باید در مشهد پذیرای استقلال خوزستان باشند تا بلکه بتوانند انتقام شکست از صنعت نفت را از دیگر تیم جنوبی بگیرند.


رضا مهاجری در گفت وگو با خبرنگار ورزشی آنا، در مورد شکست پدیده مقابل صنعت نفت در آبادان گفت: «روز بازی ما مقابل پدیده بدترین روز آب و هوایی آبادان بود که تیم میزبان هم از وضعیت هوا ناراحت بود. در کنار شرایط بد جوی سوت‌های اشتباه داور هم در باخت ما بی‌تاثیر نبود. اما ما اعتراضی به این مساله نداریم و نمی‌خواهیم باخت خودمان را گردن داور بیاندازیم. بد بازی کردیم و در کنار آن هم این دو عامل باعث باخت ما مقابل نفت آبادان شد.»


وی در رابطه با شرایط پدیده برای بازی هفته چهارم مقابل استقلال خوزستان افزود: «هر بازی شرایط خاص خودش را دارد. در آبادان روی دو غافلگیری تن به شکست دادیم و باید حواس خودمان را جمع کنیم که دیگر این اشتباهات تکرار نشود. استقلال خوزستان هم تیم خوبی است اما ما می‌خواهیم با برد در این دیدار خودمان را در بالای جدول ببینیم.»


سرمربی پدیده در مورد مشکلات این تیم در خط دفاعی بیان کرد: «ما در این فصل 5-6 بازیکن جدید به ترکیب خودمان اضافه کردیم که هماهنگ شدن بازیکنان نیاز به زمان دارد. ما در خط حمله خوب کار کردیم اما در خط دفاع مشکلاتی داریم که باید با تمرین بیشتر این مشکل را هم حل کنیم. اما اگر بخواهیم به صورت فردی به بازیکنان خودمان نگاه کنیم از همه آنها رضایت داریم که نیاز به زمان دارند تا به هماهنگی کامل برسند.»


مهاجری در خصوص عملکرد بازیکنان جدید پدیده در ترکیب این تیم افزود: «مهم نیست که بازیکنان جدید چه آماری از خودشان باقی گذاشتند برای من این نکته مهم است که همه بازیکنان تیم تلاش خودشان را انجام می‌دهند تا تیم به پیروزی برسد. تلاش بازیکنان هم دیده می‌شود ما قدردان زحمات آنها هستیم.»


وی در مورد وضعیت مصدومین تیم گفت: «ما دو بازیکن مصدوم داریم که به احتمال زیاد نیم فصل اول را از دست می‌دهند. بابک حاتمی و محسن یوسفی دو بازیکن مصدوم تیم هستند که هر دو عمل موفقی را انجام دادند و در حال استراحت هستند تا زودتر به تمرینات برگردند.»



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته