دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
مجید ملانوروزی:

نمایشگاه «موصل از جنگ تا زندگی» امنیت کشورمان را نشان می‌دهد

مجید ملانوروزی مدیرکل دفتر امور هنرهای تجسمی از نمایشگاه عکس های حسن شیروانی با عنوان «موصل از جنگ تا زندگی» دیدن کرد.
کد خبر : 203295

به گزارش گروه رسانه های دیگر آنا از مهر، مجید ملانوروزی مدیرکل دفتر امور هنرهای تجسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در بازدید از نمایشگاه «موصل از جنگ تا زندگی» گفت: ما در منطقه ای زندگی می کنیم که آبستن حوادث بسیاری است و کشورهای منطقه به خاطر حضور نیروهای داعش فضای نا امنی را تجربه می کنند و به تبع آن امنیت منطقه کم شده است. رزمندگان اسلام در این کشور ها با گذشتن از جان و مال خود تلاش می کنند تا از شرافت اسلام دفاع کنند و مقابل خط مقدم استکبار جهانی بیاستند و اجازه ندهند تا استقلال کشورهای اسلامی خدشه دار شود.


مولانوروزی ادامه داد: در کنار رزمندگان اسلام خبرنگاران و عکاسان نیز در این مناطق حضور پررنگی دارند و با ثبت وقایع منطقه تلاش می کنند صدای مردم مسلمان و ستم دیده را به گوش جهان برسانند و اجازه ندهند که حق آن ها در گذر زمان پایمال شود.


وی درباره عکس های حسن شیروانی بیان کرد: به نظر من این عکاس جوان، عکس های خوب و تاثیرگذاری از موصل گرفته است و برپایی نمایشگاه هایی از این دست به ما یادآوری می کند که امنیت و صلحی که در کشور ما وجود دارد چقدر ارزشمند است.


در نمایشگاه «موصل از جنگ تا زندگی» ۵۰ عکس حسن شیروانی عکاس خبرگزاری میزان از جنگ موصل در معرض دید مخاطبان قرار گرفته است این نمایشگاه تا ۲۵ مرداد در گالری نامی دایر است.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته