دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
24 مرداد 1396 - 11:38

توضیحات دکتر ولایتی درباره شهریه گروه پزشکی دانشگاه آزاد

رئیس هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی تاکید کرد موضوعات مطرح‌شده درباره شهریه دانشجویان پزشکی، یک سوء‌تفاهم ایجاد کرده و صحیح نیست.
کد خبر : 203270

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، علی اکبر ولایتی در مراسم معارفه سرپرست جدید واحد علوم پزشکی تهران دانشگاه آزاد اسلامی گفت: «دانشجویان علوم پزشکی در آینده همکاران ما می‌شوند بنابراین ما نمی‌خواهیم در آینده همکارانمان از ما کدورت داشته باشند.»


رئیس هیات امنای دانشگاه آزاد افزود: «دانشگاه آزاد این روزها محل تحول و کارهای مثبت برای پیشرفت و سازندگی بهتر است. این دانشگاه وسعت زیادی دارد و نیاز به بررسی و تلاش مستمر برای ارتقا کیفیت دارد.»


دکتر محسن نفر معاون علوم پزشکی دانشگاه‌ آزاد اسلامی نیز در توضیح بیشتر افزایش شهریه‌ها گفت: «براساس تصمیم هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی در جلسه 22 مرداد برای داوطلبان گروه پزشکی سال 96 در شهرستان برای شهریه پایه و متغیر حداکثر 10 درصد افزایش شهریه خواهیم داشت و برای تهران 12 درصد افزایش شهریه لحاظ شده است. بر اساس این تصمیم، برای ورودی‌های گروه پزشکی سال 95 و قبل، افزایش شهریه پایه لحاظ نشده و فقط در شهریه متغیر 10 درصد افزایش خواهند داشت.»


به گفته نفر، پردیس‌های خودگردان نیز 10 درصد افزایش در شهریه دارند و این درحالیست که پردیس‌های خودگردان در تهران برای سال 96 نیز 12 درصد افزایش شهریه داشته‌اند.


او ادامه داد: «با تصمیمات جدید هیات مدیره دانشگاه آزاد، در واقع حداکثر افزایش شهریه برای ورودی‌های جدید، 10 تا 12 درصد لحاظ شده و برای ورودی‌های سال 95 و قبل از آن در شهریه پایه افزایشی وجود نداشته است.»


همچنین بار دیگر ولایتی در جمع خبرنگاران در حاشیه معارفه سرپرست واحد علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی تاکید کرد شهریه گروه پزشکی نسبت به قبل افزایش نداشته است جزئیات همانی است که آقای نفر اعلام کرده است.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته