دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
25 مرداد 1396 - 10:23
درگفت‌وگو با آنا؛

هاشمی‌نسب: عذرخواهی میناوند را کوچک نمی‌کند/ منصوریان کینه‌ای نیست

ملی‌پوش سابق فوتبال گفت: به نظرم میناوند از حرف‌هایی که زده پشیمان شده است. بهتر است عذرخواهی کند.
کد خبر : 203254

مهدی هاشمی‌نسب درباره توهین مهرداد میناوند به علیرضا منصوریان و مهدی رحمتی در برنامه تلویزیونی به خبرنگار ورزشی آنا، گفت: «می‌دانم که این 3 نفر از دوستان خوب یکدیگر هستند. مهرداد بازیکن قدیمی پرسپولیس است و دو نفر دیگر هم در استقلال سرمربی و دروازه‌بان هستند. واقعا برایم تعجب‌برانگیز بود وقتی دیدم میناوند در رسانه ملی این حرف‌ها را می‌زند. او که نباید تحت‌تاثیر برخی سوالات قرار بگیرد و حرفی بزند که جو جامعه را متشنج کند.»


او ادامه داد: «باطن کاری که مهرداد کرد همچون ظاهرش زشت و ناپسند است. رنگ‌ها و تعصب‌ها ارزش آن را ندارد که به هم توهین کنیم. ما که سابقه حضور در تیم ملی را داشته‌ایم نباید حرف‌های تماشاگرنماها را مطرح کنیم. من اصلا مخالف کری نیستم. ولی نباید حرف‌های ما از حد خود بگذرد. نشان دادن اعداد 6 و 4 چه فایده‌ای دارد. مگر ما خالق آن بودیم. از بازیکنان تیم پرسپولیسی که در سال 52 موفق شدند نتیجه 6 بر صفر را رقم بزنند چند پرسپولیسی در این تیم هستند و از آن بازیکنانی که 4 پیروزی متوالی را برای استقلال رقم زدند چند نفر در تیم فعلی استقلال حضور دارند. ضمن اینکه آنهایی که در این پیروزی‌ها مشارکت داشته‌اند هم برای کری خواندن باید از نمادشان استفاده کنند و بیش از آن مجاز نیست.»


مدافع سابق پرسپولیس تاکید کرد: «متاسفانه ادامه‌دار شدن صحبت‌های میناوند در فضای مجازی ناراحت کننده است. وقتی که برخی واکنش نشان می‌دهند و او پاسخ می‌دهد. این کارها لذت فوتبال را از بین می‌برد. اصلا ارزش ندارد کسی را از خودمان برنجانیم تا ثابت کنیم پرسپولیس یا استقلالی هستیم.»


وی با اشاره به اهانت‌هایی که ناراحت‌کننده است، اظهارکرد: «برای من سوال این است چرا در توهین‌هایی که می‌کنند نام کسانی را وسط می‌‌کشند که دست‌شان از دنیا کوتاه شده است. سر جزئی‌ترین مسائل حرف از پیشکسوتانی است که به رحمت خدا رفته‌اند. واقعا شرم‌آور است که به مرده‌ها اهانت می‌کنند. اصلا حرف زدن از این آدم‌های پوچ و تهی ننگ است. از دست من و امثال من هم کاری پیش نمی‌آید. این نیز بگذرد و بی‌آبرویی برای کسانی است که در این دنیا برای‌ خود ارزش قائل نشده‌اند.»


هاشمی‌نسب درباره اینکه منصوریان گفته میناوند را در دادگاه می‌بیند، تصریح کرد: «من می‌دانم علی منصوریان و مهرداد میناوند از دوستان قدیمی هستند که با هم سفرهای زیادی را در تیم ملی داشته‌اند. آنها با یکدیگر هم اتاقی هم بوده‌اند و در محافل خصوص ممکن است شوخی‌های بدتر از این هم داشتند ولی نباید در رسانه ملی مهرداد آن حرف‌ها را به علی می‌زد. دو برادر هم دوست ندارند در یک محفل عمومی حرفی به میان آید که در در محفل خصوصی‌شان داشتند.»


مدافع سابق استقلال یادآورشد: «نسل 98 را همه نسل طلایی فوتبال ایران می‌دانند. با آنها بود که مردم بیشتر به فوتبال علاقه‌مند شدند. خواهشا حرفی زده نشود که پشیمانی به دنبال داشته باشد و در جامعه هم عامل توهین کوچکترها به بزرگترها شود. بی‌احترامی که کار سختی نیست. به نظرم میناوند از حرف‌هایی که زده پشیمان شده است. بهتر است عذرخواهی کند. آدم درقبال کار اشتباهی که انجام می‌دهد اظهارندامت می‌کند. «مهرداد عذرخواهی کن. عذرخواهی تو را کوچک نمی‌کند.» منصوریان آدمی کینه‌ای نیست. او را می‌شناسم. قطعا می‌توانید دوستان خوبی باقی بمانید.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته