دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
24 مرداد 1396 - 10:42

شبکه کارآفرینی کشور، نمایشگاه تخصصی صنعت ساختمان و صنایع وابسته را برگزار می‌کند

شبکه کارآفرینی کشور وابسته به دانشگاه تربیت مدرس، نمایشگاه تخصصی صنعت ساختمان و صنایع وابسته را برگزار می‌کند.
کد خبر : 203240

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا از دانشگاه تربیت مدرس، تاکید بر نقش کارآفرینی در افزایش تولید ملی به‌‏ویژه صنایع مرتبط باساختمان، بومی‌سازی و تجاری‌سازی نتایج حاصل از تحقیقات دانش‌بنیان، معرفی برندهای برتر در حوزه ساختمان و ارائه محصولات و خدمات شرکت‌های داخلی در این حوزه از جمله اهداف برگزاری این نمایشگاه است.
این نمایشگاه مورد حمایت وزارت صنعت، معدن و تجارت، منطقه آزاد انزلی،سازمان نظام مهندسی ساختمان، کانون انبوه سازان و استانداری گیلان بوده و برنامه‌های ویژه‌ای شامل نشست‌های تجاری (B2B) بین انبوه‌سازان و تولیدکنندگان با سرمایه‌گذاران و نمایندگی‌ها(برای اولین بار در کشور) و نیز برگزاری کارگاه‌های تخصصی در حوزه‌های مختلف ساختمان و انرژی از جانب شبکه کارآفرینی کشور تدارک دیده شده است.
هدف از برگزاری این نمایشگاه که با مشارکت مرکز کار‌آفرینی دانشگاه همراه است؛ توسعه و تقویت شرکت‌های داخلی و اعلام فرصت‌های سرمایه‌گذاری از سوی شرکت‌های دانش‌بنیان مستقر در پارک‌ها و مراکز رشد کمک به تولید داخلی و ارتباط مستقیم بین تولیدکننده و مصرف‌کننده (انبوه‌سازان و پیمانکاران)، بررسی فرصت‌های سرمایه‌گذاری در بخش صنعت ساختمان در استان گیلان و منطقه آزاد انزلی به ‌عنوان منطقه ای با رشد ساختمانی سریع همراه باجاذبه‌های گردشگری و سرمایه‏‌گذاری و معرفی پروژه‌های در حال ساخت منطقه به صنعت‏گران، کارآفرینان و سرمایه‌گذاران است.
علاقه‌مندان به شرکت در این نمایشگاه می‌توانند با شماره‌های دبیرخانه اجرایی، 66919151 داخلی 2001 و واقع در تهران، دانشگاه تربیت مدرس، ساختمان پارک علم و فناوری، شبکه کارآفرینی کشور تماس گیرند. این نمایشگاه از 7 تا 10 شهریور در نمایشگاه بین‌المللی انزلی برگزار می‌شود.



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته