دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
24 مرداد 1396 - 10:14
سخنگوی آتش‌نشانی تهران در گفت‌و‌گو با آنا:

انفجار یک خانه‌ در تهرانپارس دو مصدوم به جا گذاشت

سخنگوی آتش‌نشانی تهران از نشت گاز شهری در یک منزل مسکونی در تهرانپارس خبر داد و گفت: این حادثه منجر به بروز انفجار، مصدومیت و سوختگی دو نفر شد.
کد خبر : 203225

جلال ملکی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری آنا با اشاره به انفجار در یک منزل مسکونی در تهرانپارس اظهار کرد: ساعت 22:54 شب گذشته انفجار در یک منزل مسکونی در خیابان 137 تهرانپارس به سامانه 125 اعلام شد که به سرعت آتش‌نشانان 2 ایستگاه آتش‌‌نشانی به محل حادثه اعزام شدند.


سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی تهران تصریح کرد: محل حادثه، ساختمان چهار طبقه هشت واحدی بود که در طبقه سوم در یک واحد 60 متری انفجار رخ داده بود.


به گفته وی این حادثه خوشبختانه منجر به بروز آتش‌سوزی نشده اما بر اثر این انفجار شیشه‌های این واحد شکسته شده بود.


وی به مصدومیت و سوختگی یک و زن مرد میانسال در این حادثه اشاره و تصریح کرد: آتش‌نشانان مصدومان را برای انتقال به مراکز درمانی تحویل عوامل اورژانس دادند، همچنین محل حادثه پس از ایمن‌سازی کامل به عوامل انتظامی تحویل داده شد و آتش‌نشانان ساعت 00:13 بامداد به عملیات خود پایان دادند.


سخنگوی سازمان آتش‌نشان درباره علت حادثه توضیح داد: با حضور کارشناس سازمان آتش‌نشانی در محل مشخص شد نشت گاز شهری و ایجاد شدن شعله جرقه باعث این حادثه شده است.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته