دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
06 خرداد 1394 - 12:01
رئیس واحد سمنان عنوان کرد

حضور بیش از 5 هزار داوطلب در آزمون سراسری کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد اسلامی سمنان

میزبانی و برگزاری هر چه بهتر آزمون سراسری در واحد‌های دانشگاهی فرصتی مناسب برای معرفی توانمندی‌های دانشگاه آزاد اسلامی محسوب می‌شود.
کد خبر : 20322

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی سمنان با اعلام این مطلب گفت: با توجه به رقابت موجود در میان مجموعه‌های آموزش عالی در جذب دانشجو، برگزاری آزمون های سراسری در مقاطع مختلف باید به عنوان یک فرصت برای معرفی هر چه بهتر دانشگاه آزاد اسلامی به داوطلبین و خانواده‌های آنان به شمار آید.


دکتر شاهرخ رنجبر بهادری افزود: امسال بیش از پنج هزار داوطلب شرکت در آزمون سراسری کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد اسلامی در واحد سمنان حضور خواهند داشت که برگزاری منظم و مناسب آزمون می‌تواند به عنوان یک راهکار تبلیغاتی برای دانشگاه و افزایش میل به حضور در واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی را نزد پذیرفته‌شدگان و شرکت‌کنندگان در آزمون بالا ببرد.


وی که در جمع هیات رئیسه و کارکنان حوزه آموزش دانشگاه آزاد اسلامی سخن می‌گفت، افزود: باید توجه کنیم ارتقای سطح خدمات رسانی و تکریم شرکت‌کنندگان و همراهان این عزیزان موجبات افزایش رضایت‌مندی نزد آنان را به دنبال خواهد داشت که می‌تواند برای دانشگاه به عنوان یه راهکار تبلیغاتی مناسب مورد بهره‌برداری قرار گیرد.


رنجبر بهادری از آمادگی کامل واحد سمنان برای میزبانی شرکت‌کنندگان در آزمون سراسری کارشناسی ارشد خبر داد و ابراز امیدواری کرد: با تلاش کلیه پرسنل دانشگاه به ویژه عوامل اجرایی آزمون سراسری محیطی مناسب و شرایطی مطلوب را برای داوطلبین عزیز فراهم کردیم تا طی سه روز برگزاری آزمون بتوانند با خیال آسوده و کمترین استرس برای ورود به دانشگاه رقابت نمایند.


امسال پنج هزار و 800 داوطلب طی سه روز در دو نوبت صبح و عصر در آزمون سراسری کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد اسلامی در استان سمنان برای ورود به دانشگاه بایکدیگر رقابت خواهند کرد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته