دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

کشف بیش از ۵ تن مواد مخدر در آذربایجان غربی

فرمانده نیروی انتظامی آذربایجان غربی از کشف و ضبط بیش از ۵ تن مواد مخدر در استان خبر داد.
کد خبر : 203134

به گزارش گروه رسانه های دیگر آنا از باشگاه خبرنگاران، سردار ناصر اصلانی فرمانده نیروی انتظامی آذربایجان غربی ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران از کشف 5 تن و 190 کیلو گرم انواع مواد مخدر در 4 ماهه سال جاری خبر داد و افزود:این کشفیات نسبت به مدت مشابه سال قبل 16 درصد افزایش داشته است.


وی افزود:در ۴ ماهه اول امسال ۲۶۶ هزار و ۷۰۹ مورد تماس با مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ برقرار شده که ۱۵۸ هزار و ۸۹۱ مورد آن مشاوره و راهنمایی بوده است.


سردار ناصر اصلانی با اشاره آمار سرقت در استان گفت:در این مدت 5 درصد کاهش سرقت های مهم را داشته ایم و 68 درصد شاهد کاهش کیف قاپی بودیم.


فرمانده نیروی انظامی آذربایجان غربی در ادامه به افزایش کشفیات قاچاق کالا و ارز اشاره کرد و افزود: در راستای فعال سازی قرارگاه مبارزه با قاچاق کالا و ارز ،650 میلیارد و 178 میلیون ریال ارزش کالاهای قاچاق مکشوفه توسط پلیس آذربایجان غربی بود که نسبت به مدت مشابه سال قبل 403 درصد افزایش را داریم .


وی با اشاره به اینکه ۹۳درصد از پرونده های جعل و ۸۸ درصد از پرونده های کلاهبرداری کشف شدند اضافه کرد: در حوزه پلیس فتا ۳۴۶ فقره پرونده ارجاع شده است که ۹۷ درصد از پرونده ها در این خصوص کشف شدند .


انتهای پیام/

برچسب ها: مواد مخدر
ارسال نظر
قالیشویی ادیب