دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

انتقاد شدید احسان حدادی از فدراسیون

ملی پوش پرتاب دیسک گفت: احتمالا فدراسیون دو و میدانی یک شب قبل از اعزام به بازیهای آسیایی برای این مسابقات برنامه ریزی می‌کند.
کد خبر : 203128

به گزارش گروه رسانه های دیگر آنا از مهر، احسان حدادی ملی پوش پرتاب دیسک ایران پس از پایان رقابتهای لیگ دوومیدانی و کسب مدال طلای پرتاب دیسک در جمع خبرنگاران گفت: رکورد ٦٣/٨٩ رکورد خوبی در مسابقات لیگ بود. البته فکر می کردم پرتاب بهتری داشته باشم اما خسته ی راه بودم. ان شاالله مسابقه بعدی بهتر می شوم.


وی در خصوص برنامه اردویی خود گفت: احتمالا در مسابقه‌ای به میزبانی کشور آلمان شرکت کنم و تمام تلاشم را می کنم تا امسال بتوانم ٦٥ متر پرتاب کنم. آخرین بار که در لیگ دوومیدانی شرکت کرده بودم با تیم پرسپولیس بود و حالا با تیم آسان پرداخت مسابقه می‌دهم.


حدادی در پاسخ به این سوال که برای بازیهای آسیایی جاکارتا چه برنامه ای دارید گفت: هنوز یک سال تا بازیهای آسیایی مانده است و با این فدراسیون خیلی زود است به فکر باشیم احتمالا شب قبل از اعزام به جاکارتا یاد برنامه ریزی می افتیم. ما شب قبل از مسابقه قهرمانی آسیا به هند رسیدیم. در مسابقات جهانی شب قبل از مسابقه به لندن رسیدیم و واقعا از فردای فدراسیون خبر ندارم.


عضو تیم آسان پرداخت در لیگ دوومیدانی گفت: متاسفانه در برگزاری مسابقات افتضاح هستیم. تا حالا شرایط را به این بدی ندیده بودم. شب قبل از مسابقه تازه بادشان می افتد زمین را درست کنند. در کشتی ، تکواندو، فوتبال برای اینهمع ورزشکار مسابقه به چه کیفیت برگزار می کنند و برای ما ١٢ نفر به چه صورت! واقعا با این شرایط از همه جا بدتر هستیم و در طول یک و نیم سال اخیر بدتر هم شده ایم.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته