دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
23 مرداد 1396 - 18:31
رقابت های انتخابی والیبال قهرمانی جهان ۲۰۱۸ - منطقه آسیا/

برد مقتدرانه ایران در آخرین روز / بلندقامتان بدون شکست جهانی شدند

تیم ملی والیبال ایران در آخرین روز مسابقات انتخابی والیبال قهرمانی جهان مقابل قطر پیروز شد.
کد خبر : 203101

به گزارش خبرنگار ورزشی آنا، تیم ملی ایران در آخرین روز از مسابقات انتخابی والیبال قهرمانی جهان از ساعت 18:00 به مصاف قطر رفت، بلندقامتان ایران روز گذشته مقابل قزاقستان به پیروزی رسیدند و بلیط جهانی را از آن خود کردند، شاگردان کولاکوویچ در دو بازی قبل خود هم مقابل کره جنوبی و چین با نتیجه سه بر صفر پیروز شده بودند.


ایگور کولاکوویچ در این بازی که بیشتر جنبه تشریفاتی دارد، تیم دوم خود را به میدان فرستاد.


میلاد عبادی پور، فرهاد نظری افشار، فرهاد سال افزون، مهدی مرندی، رضا قرا، و علی شفیعی 6 بازیکن شروع کننده ایران مقابل قطر هستند.


در آخرین روز مسابقات سالن 6000 هزار نفری رضازاده در اردبیل مملو از تماشاگران است که یک صدا تیم ملی ایران را تشویق می کنند.


ست اول/25بر 22


با تصمیم کولاکوویچ تیم دوم وارد زمین بازی شد، شاگردان کولاکوویچ از همان ابتدا با تشویق بی امان تماشاگران شروع طوفانی داشتند و خیلی زود هم به امتیاز 8 رسیدند، در ادامه اما فشار قطری ها زیاد بود و دو تیم پا به پای هم بازی می کردند تا اینکه ست اول با فاصله امتیاز انداک 25 بر 22 از آن ایران شد.


ست دوم/ 25 بر 19


حملات پی در پی ملی پوشان ایران در ست دوم هم ادامه داشت، شاگردان کولاکوویچ با اینکه چند سرویس را از دست دادند اما در مجموع نسبت به حریف برتری داشتند و در این ست خیلی زود به امتیاز 8 رسیدند، این روند ادامه داشت تا اینکه این ست هم با فاصله امتیاز زیاد 25 بر 19 به نام ایران ثبت شود.


ست سوم 25 /19


در این ست قطری ها نمایش خوبی ارائه ندادند و تیم ایران موفق شد این ست را هم با پیروزی پشت سر بگذارد، بلندقامتان ایران در این تورنمنت هیچ شکستی نداشتند و با اقتدار تمام بازی های خود را سه بر صفر پیروز شدند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته