دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
23 مرداد 1396 - 16:38
با برگزاری دوره‌های آموزشی؛

کتابداران کتابخانه‌های‌عمومی‌تهران با«مبانی‌مدیریت‌بحران»آشنامی‌شوند

مسئولان کتابخانه‌ها، کتابداران و نیروهای خدمات شاغل در کتابخانه‌های عمومی استان تهران در کارگاهی یک‌ روزه، با محور مدیریت بحران و اقدامات ضروری در مقابله با آن آموزش می‌بینند.
کد خبر : 203071

به گزارش گروه فرهنگی آنا از پایگاه اطلاع‌رسانی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، اولین دوره آموزشی «مبانی مدیریت بحران» توسط معاونت برنامه‌ریزی، پژوهش و فناوری اطلاعات نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور و همکاری اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان تهران و سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران از ساعت ۸ الی ۱۲ روز سه‌شنبه ۲۴ مرداد ماه و دومین دوره آن روز چهارشنبه ۲۵ مردادماه با حضور جمعی از کتابداران و نیروهای خدماتی در سالن کنفرانس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران برگزار می‌شود.


در هر روز این دوره آموزشی، ۱۳۵ نفر از کتابداران و نیروهای خدمات شاغل در کتابخانه‌های عمومی استان تهران با سرفصل‌هایی همچون:‌ «آشنایی با مخاطرات طبیعی و اقدامات ضروری مقابله با آن‌ها»، «مقاوم‌سازی عناصر غیرسازه‌ای(با تأکید بر کتابخانه‌ها)»، اصول تخلیه اضطراری و اطفاء حریق آشنا خواهند شد.


برگزاری دوره آموزشی «مبانی مدیریت بحران» در شش دوره و به عنوان یکی از بخش‌های تفاهم‌نامه همکاری اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان تهران و سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران برگزار می‌شود.


گفتنی است، تقویم برگزاری دوره آموزشی ویژه مسئولان کتابخانه‌ها به زودی اعلام خواهد شد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته