دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
06 خرداد 1394 - 11:20

یک بانو معاون اداری و مالی واحد اهرم شد

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهرم در آئین تودیع و معارفه معاون اداری و مالی این واحد دانشگاهی گفت: سال جدید سالی همراه با توسعه متوازن برای این واحد دانشگاهی خواهد بود.
کد خبر : 20307

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، در جلسه ای از زحمات عادل افخمی، معاون اداری – مالی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهرم تقدیر و سپاس به عمل آمد و سمیه احمدی اسلاملو به عنوان سرپرست جدید حوزه معاونت اداری و مالی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهرم منصوب و معرفی شد.


مهندس محمود قدرتیان در این جلسه اظهار کرد: مسئولیت امانتی الهی است که در برهه‌ای از زمان هر یک از ما ممکن است عهده دارش شویم تا در راستای خدمت رسانی به هموطنان خود و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، عیار خود را بسنجیم.


وی خاطرنشان کرد: همه ما باید بدانیم که در قبال وظایف محوله‌مان مسئولیت های سنگینی را بر عهده داریم و باید به گونه‌ای انجام وظیفه نماییم که مورد رضایت درگاه خداوند متعال قرار گیرد.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهرم اظهار کرد: همیشه در همه مجموعه‌های اداری تغییر و تحولات امری طبیعی است که‌گاه بر اساس مصلحت و پیشبرد امورات و‌گاه بر اساس خواست اشخاص صورت می‌گیرد.


وی افزود: افخمی حقاً در دوران مسئولیت خود منشأ خیر و برکات فراوانی برای این واحد دانشگاهی بود و نقش بسزایی در توسعه همه جانبه اهداف دانشگاه داشت و علی رغم مخالف مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهرم درباره تودیع وی، بنا به مصلحت و خواست این تغییر صورت می‌پذیرد و امید داریم در دوره مسئولیت جدید در این حوزه نیز، کما فی السابق با جدیت تمام امور محوله پیگیری شود.


قدرتیان بیان کرد: سال جدید برای دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهرم، سال همراه با توسعه متوازن و همه جانبه این واحد خواهد بود و همگان باید با وحدت و همدلی خدمت گذرانی شایسته برای این نظام مقدس اسلامی و قشر دانشجویان باشیم.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته