دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

گریم متفاوت بهرام رادان در نقش زال+عکس

بهرام رادان صفحه اینستاگرام خود را به تصویری از گریم دیدنی از خود اختصاص داد.
کد خبر : 202964

به گزارش خبرنگار حوزه هنرمندان گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ بهرام رادان بازیگر سینما که این روزها اولین کار نمایشی خود را اجرا می کند برای اولین‌بار با حضور در عرصه تئاتر اثری از همایون شجریان و سهراب پورناظری با گریمی متفاوت در پروژه "سی" ظاهر شد.


گفتنی است؛ بهرام رادان با تمرینات فشرده زیر نظر علی‌اصغر دشتی کارگردان بخش نمایش پروژه به ایفای نقش "زال" پرداخت. او در کنار هنرمندانی چون سحر دولتشاهی، مهدی پاکدل، بانیپال شومون و حسین صوفیان ایفای نقش می کند.


لازم به ذکر است؛ رادان دوره بازیگری را در سال ۱۳۷۸ و در آموزشگاه هیوا فیلم گذراند و در همان سال برای بازی در فیلم شور عشق ساخته نادر مقدس انتخاب شد.


بهرام رادان در صفحه اینستاگرام خود نوشت:


"دیشب همین موقع زال متولد شد، زال سپیدموی، پرورش یافته سیمرغ، ممنونم از تمام بچه ها از سهراب و سحر تا همایون و مهدی و صابر، بانی پال و حسین و دلارام، تمام بچه های پشت صحنه و نوازندگان عزیز برای انرژی های مثبت و تلاششون برای خلق شکوهمندترین صحنه، سپاسگزارم و بسیار آموختم از اصغر جان دشتی و حمید نعمت الله عزیزم و تشکر فراوان از بیش از چهارهزار نفر تماشاگر همراه شب اول، به امید اجراهای درجه یک شبهای آینده و به امید اجرا در بیستون و تخت جمشید و گوشه گوشه ایران...و هرجا که باید نام ایران و تمدن بزرگ آن را فریاد زد، آمین"




انتهای پیام/


انتهای پیام/

برچسب ها: بهرام رادان
ارسال نظر
هلدینگ شایسته