دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

آیا زنگنه همچنان امین نمایندگان می‌ماند؟

عضو کمیسیون انرژی مجلس گفت: اکثریت قریب به اتفاق اعضای کمیسیون از تداوم حضور آقای زنگنه در وزارت نفت حمایت می‌کنند چرا که برنامه‌های ایشان را روشن، منسجم، عملیاتی و دقیق می‌دانند.
کد خبر : 202799

به گزارش گروه رسانه های دیگر آنا از فارس، جلال میرزایی نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی جزئیات جلسه امروز اعضای کمیسیون انرژی مجلس را با حبیب‌الله بیطرف و بیژن زنگنه وزرای پیشنهادی نیرو و نفت تشریح کرد.


وی با اشاره به اینکه جلسه 2 ساعته اعضای کمیسیون انرژی مجلس با وزیر پیشنهادی نیرو به طرح رئوس برنامه‌های وی درباره صنعت برق کشور و چالش‌ها در حوزه انرژی اختصاص داشت، خاطرنشان کرد: مدیریت مصرف انرژی، وضعیت نیروگاه‌ها و بازدهی‌ آنان و ایجاد نیروگاه‌های جدید از محورهای سخنان وزیر پیشنهادی در نشست با اعضای کمیسیون انرژی بود.


میرزایی با اشاره به اینکه بیطرف اظهاراتی نیز درباره منابع آب کشور و نیز ضرورت سرمایه‌گذاری در حوزه برق کشور مطرح کرد، گفت: اعضای کمیسیون انرژی نیز بر لزوم استفاده از انرژی پاک با توجه به کمبود منابع آبی در کشور تأکید داشتند.


وی در ادامه ارزیابی اعضای کمیسیون انرژی را از وزیر پیشنهادی نیرو در مجموع مثبت خواند و افزود: البته هنوز جمع‌بندی نهایی در کمیسیون صورت نگرفته است.


عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی در ادامه با اشاره به نشست اعضای کمیسیون با بیژن زنگنه وزیر پیشنهادی نفت گفت: از آنجا که آقای زنگنه در یک سال اخیر ارتباط خوبی با کمیسیون انرژی داشت تقریباً همه اعضا در جریان دیدگاه‌ها و برنامه‌هایشان هستند.


وی با اشاره به اینکه همه دغدغه زنگنه اعتلای صنعت نفت کشور است، عنوان داشت: اعضای کمیسیون در این جلسه آمادگی خود را برای همکاری با وزیر پیشنهادی نفت اعلام کردند.


این عضو کمیسیون انرژی مجلس در پایان گفت: اکثریت قریب به اتفاق اعضا از تداوم حضور آقای زنگنه در وزارت نفت حمایت می‌کنند چرا که برنامه‌های ایشان را روشن، منسجم، عملیاتی و دقیق می‌دانند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته