دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
22 مرداد 1396 - 14:34

نقص فنی در سیستم برق عامل آتش‌سوزی منزل مسکونی در مشهد+ تصاویر

معاون عملیات آتش نشانی مشهد از آتش سوزی در یک منزل مسکونی خبر داد و گفت: محبوس شدگان این حادثه به کمک آتش نشانان نجات یافتند.
کد خبر : 202708

مهدی رضایی، معاون عملیات آتش نشانی مشهد در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه اجتماعی خبرگزاری آنا در شرح جزییات این آتش سوزی گفت: طی تماس شهروندان با سامانه ۱۲۵ آتش نشانی گزارشی مبنی بر حریق منزل مسکونی اعلام و بلافاصله ستاد فرماندهی عملیات و آتش نشانان به محل حادثه واقع در خیابان بنی هاشم اعزام شدند.
وی با اشاره به اینکه این آتش سوزی از قسمت آشپزخانه منزل شروع شده بود، گفت: در لحظه رسیدن به محل، دود فراوانی از ساختمان به سمت بیرون حرکت می‌کرد. با عملیات جست‌و‌جوی ماموران آتش نشانی یک بانوی سالخورده که در میان دود و آتش سعی بر اطفای آتش داشت و یک دختر 12 ساله که در اتاقی خواب بود، مشاهده شد.
وی افزود: هر دو نفر آنها با اقدام سریع آتش نشانان و رعایت تمامی موارد ایمنی، صحیح و سالم به سطح خیابان منتقل شدند و عملیات اطفاء همزمان آغاز شد.
رضایی گفت: در این عملیات آتش نشانان با تجهیزات کامل ایمنی و اطفایی به محل آتش سوزی وارد شدند و در همان لحظات اولیه حریق را اطفاء و از سرایت آن به سایر نقاط جلوگیری کردند.
وی افزود: بر اساس بررسی‌های اولیه، علت آتش سوزی نقص فنی سیم برق ماشین لباسشویی احتمال داده شده است اما علت دقیق آتش سوزی در دست بررسی است.




انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته