دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
22 مرداد 1396 - 14:22
علی مطهری در جمع خبرنگاران:

ممکن است دو وزیر پیشنهادی نتوانند رای اعتماد بگیرند

نائب رئیس مجلس شورای اسلامی درباره ارزیابی خود از رای اعتماد به ۱۷ وزیر پیشنهادی دولت دوازدهم گفت: ممکن است تا دو نفر نتوانند از مجلس رای اعتماد بگیرند.
کد خبر : 202702

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری آنا، علی مطهری در حاشیه نشست علنی مجلس شورای اسلامی در جمع خبرنگاران درباره کابینه پیشنهادی دولت دوازدهم گفت: این کابینه در مجموع خوب است اما در نهایت بستگی به نظر نمایندگان دارد که به کجا برسد.


نائب رئیس مجلس شورای اسلامی ادامه داد: این که تا چقدر کابینه بتواند وعده‌های رئیس‌جمهور را محقق کند، بستگی به مدیریت رئیس‌جمهور دارد. اگر ایشان اراده‌ای برای عمل به وعده‌ها داشته باشد،‌ این اتفاق می‌افتد. وزرا نقش درجه دوم را دارند، این آقای رئیس جمهور است که توان عمل به وعده‌هایش با همین کابینه را دارد.


وی درباره چینش سیاسی کابینه نیز گفت: چینش سیاسی وزرای پیشنهادی خوب است. در کابینه اصولگرایان و اصلاح‌طلبان حضور دارند که نشان می‌دهد تعصب گروهی و جناحی در کابینه وجود ندارد. اینکه کابینه جناحی نیست،‌ نقطه مثبتی برای آقای روحانی است.


نماینده مردم تهران در مجلس در پایان با اشاره به جلسات کمیسیون‌ها و فراکسیون‌ها با حضور وزرای پیشنهادی گفت: نمایندگان در حال بررسی برنامه‌های وزرای پیشنهادی هستند تا در روز رای اعتماد درست تصمیم بگیرند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته