دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
22 مرداد 1396 - 13:27

نعمت‌زاده احتمال ریاستش در شستا را تکذیب کرد

وزیر صنعت، معدن و تجارت دولت یازدهم در پاسخ به سوال خبرنگاری درباره احتمال انتصابش به عنوان مدیرعامل شستا گفت: خیر چنین موضوعی مطرح نیست.
کد خبر : 202663

به گزارش حوزه دولت خبرگزاری آنا، محمدرضا نعمت‌زاده در حاشیه آخرین نشست هیأت دولت یازدهم و در جمع خبرنگاران اظهار کرد: خوشبختانه حتی سال قبل از انقلاب در خدمت ملت بزرگوار بودم به عنوان یک سرباز کوچک و کماکان تا جان در بدن است، این وظیفه را ادامه خواهم داد.


وزیر صنعت دولت یازدهم با بیان اینکه مشکل خاصی در این چهار سال در وزارت صنعت نداشتیم، گفت: شروع اصلاح وضع صنعت در ابتدای دولت یازدهم بسیار مشکل بود؛ آشفتگی و رکود فراوان داشتیم، با رشد منفی مواجه بودیم اما با مساعدت و کمک همه و صبر و حوصله صنعت‌گران و کارآفرینان توانستیم وضعیت صنعت را از رشد منهای ۱۰.۵ درصد به رشد مثبت بالای ۱۰ درصد برسانیم.


وی ادامه داد: آنچه که می‌تواند به عنوان وزیر صنعت، معدن و تجارت در این روزهای آخر عرض کنم؛ توجه همه عزیزان به امر تولید داخلی است، توجه به مصرف کالاهای داخلی است که مورد تأکید رهبر معظم انقلاب و مسئولان بوده و حکم عقل است.


نعمت‌زاده با تاکید بر اینکه باید از محصولات ایرانی حمایت و برای جوانانمان اشتغال ایجاد کنیم، اظهار کرد: امیدواریم همه از این موضوع حمایت کنند تا یک روزی کشورمان به یک کشور صنعتی، فنی و علمی تبدیل شود.


وزیر صنعت، معدن و تجارت دولت یازدهم در پاسخ به این سؤال که گفته شده شما ممکن است مدیرعامل شستا شوید؟ گفت: خیر چنین چیزی نیست.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته