دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

قدردانی از ۴۰ روابط عمومی برتر در آیین تقدیر از سرآمدان روابط عمومی ایران

از ۴۰ روابط عمومی پیشگام در تعالی و سرآمدی در «ششمین دوره آیین تقدیر از سرآمدان روابط عمومی ایران» قدردانی خواهد شد.
کد خبر : 202596

هوشمند سفیدی به روابط‌عمومی این رویداد گفت: «جایزه تعالی در روابط عمومی» بر اساس الگوی سرآمدی در روابط عمومی به روابط عمومی‌هایی تعلق می‌گیرد که حداقل 50 درصد امتیاز ممکن از یک هزار امتیاز را کسب کند و جایگاه آن در نحوه تجلیل بر اساس امتیاز کسب شده تعیین می‌شود، به گونه‌ای که دریافت امتیاز بین 450 تا 550 امتیاز به کسب نشان تعالی 4 ستاره، و کسب 550 تا 850 امتیاز به بالا به دریافت تندیس منجر می‌شود.


سفیدی افزود: امتیاز هر روابط عمومی بر اساس ارزیابی و ممیزی تعیین می‌شود و قرار است ممیزی از روابط عمومی‌های داوطلب تا بیستم مرداد با حضور 90 صاحبنظر، استاد و محقق روابط عمومی انجام پذیرد.


وی با اشاره به اینکه در بررسی و ممیزی هر روابط عمومی 81 شاخص مورد بررسی قرار گرفته و نتایج آن نیز به روابط عمومی‌ها برای آگاهی از وضعیت خود و اصلاح امور اعلام میشود، تصریح کرد: یک روابط عمومی سرآمد باید در همه ابعاد و جنبه‌ها از عملکرد و ساختار تا رویکرد و کارایی در سطح بالایی باشد.


سفیدی تعالی خواهی را مقدمه پیشرفت و رسیدن به جایگاه رفیع در روابط عمومی عنوان کرد و افزود: چهارشنبه 25 مردادماه در تالار شهید مطهری در دانشگاه تربیت مدرس که با حضور 300 نفر از دست اندرکاران روابط عمومی برگزار خواهد شد، ضمن برگزاری 2 کارگاه آموزشی برای تبیین و آموزش مفهوم تعالی و سرآمدی روابط عمومی، علاوه بر روابط عمومی‌های سرآمد، از «مدیران تعالی گر ارتباط» نیز تقدیر خواهد شد.


وی سرآمدی و تعالی را یک بسته ترکیبی اعم از رویکردها، عملکردها و ساختارها دانست که می‌تواند روابط عمومی‌ها را به سوی پیشرفت رهنمون سازد.


سفیدی با تقدیر از روابط عمومی‌های داوطلب، اظهار داشت؛ هم‌اینک ممیزی روابط عمومی‌های داوطلب در سراسر کشور در حال انجام است.


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب