دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
06 خرداد 1394 - 09:02
در گفت و گو با آنا؛

سرمربی تیم ملی جودو: بضاعت جودو ایران ناچیز است/ شاید رودکی به تیم ملی برگردد

سرمربی تیم ملی جودو کشورمان گفت: در حال مذاکره با رودکی هستیم تا به تیم ملی بازگردد.
کد خبر : 20259

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری آنا، پس از نتایج ضعیف تیم ملی جودو کشورمان در مسابقات قهرمانی آسیا و برکناری مجید زارعیان از سوی آرش میراسماعیلی، رئیس فدراسیون جودو با این برکناری مخالفت و زارعیان را دوباره در سمت خود ابقاء کرد. زارعیان در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری آنا علاقه‌ای به بیان اتفاقات گذشته نداشت. شاید این عدم علاقه به نتیجه جلسه وی در فدراسیون فوتبال برمی‌گردد؛ جلسه‌ای که در پایان آن مقرر شد تا وی دوباره هدایت تیم ملی را در دست بگیرد.


سرمربی تیم ملی جودو درباره حاشیه های به وجود آمده پیرامون برکناری اش توسط میراسماعیلی گفت: «خوشبختانه در جلسه ای که در فدراسیون برگزار شد بسیاری از ابهامات و سوء تفاهمات برطرف شد. امیدوارم از این پس حاشیه‌های اینچنینی را در جودو کشورمان شاهد نباشیم.»


وی در پاسخ به این سوال که برکناری شما باید توسط چه کسی انجام بگیرد؟ اظهار داشت: «هر چه بوده مربوط به گذشته است و من علاقه ای به صحبت درباره این موضوع ندارم. انشاء الله دیگر چنین اتفاقاتی نیفتد.»


زارعیان درباره وضعیت جودو ایران و عملکرد تیم ملی جودو در مسابقات قهرمانی آسیا گفت: «از نتایج ایران در مسابقات قهرمانی آسیا نباید متعجب شد چرا که که بضاعت ما در همین حد است.»


وی افزود: «مهمترین مشکل ما کمبود جودوکار است. در همین مسابقات قهرمانی آسیا از دو جودوکار جوان استفاده کردیم چرا که نیروی دیگری نداشتیم که بخواهیم آنها را به مسابقات قهرمانی آسیا ببریم.»


زارعیان در پاسخ به این سوال که چه تعداد از جودوکاران ایرانی شانس حضور در المپیک را دارند؟عنوان کرد:«جودو ورزشی رکوردی نیست و نمی توان به طور صریح در این باره اظهارنظر کرد. اما تصور می کنم 2 تا 3 تن از جودو کاران کشورمان شانس حضور در المپیک را خواهند داشت.»


وی در پایان صحبت هایش درباره بازگشت رودکی به تیم ملی جودو گفت:«قرار است با رودکی درباره بازگشت به تیم ملی صحبت کنم. هر چند وی در حال گذراندن دوران نقاهت خود است. در صورتی که رودکی بتواند به شرایط ایده آل خود بازگردد اتحامل حضورش در تیم ملی وجود دارد.»




انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته