دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
05 خرداد 1394 - 18:00
آنا منتشر کرد؛

بحث امروز کوچک‌زاده، این بار با خبرنگاران پارلمانی+ فایل صوتی

کوچک‌زاده که امروز در جمع خبرنگاران حاضر شده بود، با سوالات متعدد اصحاب رسانه درباره برخورد دو روز پیش خود در جلسه غیرعلنی مجلس با ظریف مواجه شد، اما بعضاسوالات خبرنگاران از او هم به بحث انجامید و این نماینده با ضدانقلاب خواندن برخی رسانه‌ها گفت آنها را به عنوان رکن چهارم دموکراسی قبول ندارد و آنان نمی‌توانند او را بابت استناد به بیانات رهبرانقلاب مورد بازخواست قرار دهند.
کد خبر : 20241

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری آنا، طی دو روز گذشته، واکنش کوچک زاده به حضور وزیر خارجه در جلسه غیر علنی روز یکشنبه مجلس و عکس منتشر شده از وی که در حال فریاد زدن بر سر ظریف است، در فضای مجازی پیچید و رسانه‌ها به این حاشیه پرنگ‌تر از متن پرداختند.


اما این نماینده که رابطه خوبی هم با خبرنگاران پارلمانی ندارد، در حاشیه نشست علنی امروز مجلس در بین خبرنگاران به دنبال خبرنگار یک روزنامه می‌گشت تا گفت وگویش را تکذیب کند چرا که مدعی بود که «من هیچ وقت حاضر نیستم با خبرنگار شرق مصاحبه کنم و او دروغ به من گفته و از من مصاحبه گرفت» اما خبرنگار شرق کارت بزرگی که با عنوان خبرنگار شرق به گردن داشت را به وی نشان داد و گفت که « من آن روز کارتم را به شما نشان دادم و پرسیدم که حاضرید با من مصاحبه کنید، شما گفتید که من مصاحبه می‌کنم اگر جرأت داری مصاحبه را کار کن».


روز یکشنبه - 3 خرداد- زمانی که ظریف پس از ارائه گزارش خود به نمایندگان و شنیدن نظرات آنها مشغول ترک کردن نشست غیر علنی بود، کوچک‌زاده مقابل او ظاهر شد و گفت: [رهبری] گفته‌اند «زیر تهدید مذاکره نمی‌کنیم» و من از طرف ایشان به شما میگویم خائن! این سخن ظریف را عصبانی کرد و او هم در پاسخ به این ادعای کوچک زاده گفت: رهبری زبان برّای این نظام است و نیاز به سخنگو ندارد.


امروز هم خبرنگاران این موضوع را از کوچک‌زاده سوال کردند که شما بر چه اساسی از طرف رهبر معظم انقلاب گفته‌اید ظریف خائن است؟ اما کوچک زاده با فاسد خواندن گیرنده فیلم گفت ‌و‌گویش با وزیرخارجه از پاسخ به این سوال طفره رفت و با سوال کردن از خبرنگاران سعی داشت تا موضوع مصاحبه را عوض کند.


وی با فاسد خواندن برخی رسانه‌ها، تاکید کرد که او تنها نماینده‌ای است که اعتقاد ندارد رسانه‌ها رکن چهارم «چی‌چی و اینها» هستند و این رسانه‌ها به درد شیشه پاک کردن هم نمی‌خورند.


مشروح گفت‌و‌گوی جالب کوچک زاده با خبرنگاران پارلمانی را می‌توانید در این فایل صوتی گوش دهید.







انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب