دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

احداث شهرک صنعتی شهریار آغاز شد

وزیر صنعت، معدن و تجارت در مراسم آغاز عملیات اجرایی احداث شهرک صنعتی شهریار، از آغاز عملیات اجرایی شهرک صنعتی ملارد و صفادشت در آینده نزدیک خبر داد.
کد خبر : 20229

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری آنا , به نقل از شاتا، محمدرضا نعمت زاده در مراسم آغاز احداث شهرک صنعتی شهریار سامان‌دهی شهرک‌های صنعتی را به عنوان یکی از سیاست‌های مهم وزارت صنعت، معدن و تجارت توصیف کرد و گفت: سعی می‌کنیم در کنار مراکز استانها و شهرستان‌ها با ایجاد زیرساختهای صنعتی لازم شرایط مناسبی برای رونق تولید و اشتغال فراهم کنیم.


وی با اشاره به آغاز عملیات اجرایی شهرک صنعتی شهریار، اظهار کرد: برای استان تهران که در حال حاضر بیش از 14 میلیون نفر جمعیت دارد، همواره ایجاد تولید و اشتغال به عنوان یکی از خواسته‌های مهم به شمار می‌آید که در این راستا ایجاد شهرک‌های صنعتی می‌تواند کمک شایانی داشته باشد.


وزیر صنعت، معدن و تجارت به اقدامات صورت گرفته برای احداث شهرک صنعتی شهریار اشاره کرد و افزود: از همه مسئولان دولتی تقاضا می‌کنیم تا با کمک و همکاری در هر چه بهتر انجام شدن مقدمات اجرایی این شهرک ما را همراهی کنند.


نعمت زاده همچنین از ایجاد و بهره‌برداری شهرک صنعتی ملارد و صفادشت در آینده نزدیک خبر داد و گفت: شهرک صنعتی صفادشت در مراحل نهایی اخذ زمین است و همچنین شهرک صنعتی ملارد نیز به زودی وارد فاز اجرایی خواهد شد.



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته