دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
20 مرداد 1396 - 17:40

لوزانو: چین باید ایران را الگوی خود قرار دهد/ حاضرم در مورد رفتنم از ایران شفا‌ف سازی کنم

سرمربی تیم چین گفت: بزرگترین مشکل ما این است که چگونه می توانیم سیستم دفاعی والیبال ایران را خنثی کرد.
کد خبر : 202192

به گزارش خبرنگار ورزشی آنا، در دومین روز مسابقات والیبال قهرمانی جهان در اردبیل دو تیم چین و قطر به مصاف هم رفتند که تیم چین موفق شد با نتیجه سه بر صفر پیروز میدان شود. شاگردان لوزانو روز گذشته در اولین مسابقه خود مقابل قزاقستان به میدان رفتند که در آن مسابقه هم پیروز شدند به این ترتیب تیم چین دومین مسابقه خود را با پیروزی پشت سر گذاشت.


لوزانو سرمربی چین بعد از پیروزی تیمش مقابل قطر در نشست خبری گفت: تیم چین خوب بازی کرد در حملات روی تور امروز خیلی خوب نبودیم، می دانستیم که قطر تیم قوی است اما رمز اصلی برد ما مقابل این تیم سرویس هایمان بود، ضمن اینکه در دفاع حاشیه ای زمین خیلی خوب عمل کردیم.


وی در پاسخ به اینکه در مقابل ایران از بازیکنان جوان استفاده می کند یا خیر، گفت: باید شرایط را بسنجیم،فکر می کنم این سوال را باید از ایگور بپرسید اما به احتمال زیاد از همین شش بازیکن مقابل ایران استفاده خواهم کرد.


لوزانو در پاسخ به اینکه چقدر امیداور است که تیمش جواز حضور در مسابقات قهرمانی جهان را کسب کند، اظهار کرد: برای پاسخ دادن به این سوال زود است هنوز مسابقات تمام نشده، از دو بازی باقی مانده حداقل به یک برد دیگر نیاز داریم.


سرمربی چین در واکنش به اینکه آیا چین می تواند باز هم تبدیل به یکی از تیم های ترساناک آسیا شود، گفت: تیم والیبال چین در رده بانوان خیلی قوی است، در بخش آقایان هم ساختبار تیم چین خوب است و می توان روی آن حساب کرد و آن را رشد داد با این حال چینی ها از ستاره های والیبالشان خوب استفاده نمی کنند در این زمینه چین باید ایران را الگوی خود قرار دهد و از پیشرفت والیبال ایران درس بگیرد تا بتواند قدرتش را در آسیا افزایش دهد.


لوزانو در واکنش به اینکه با توجه به شناختی که از والیبال ایران دارد چه برنامه ای برای برد مقابل بلندقامتان ایران دارد، عنوان کرد: با تیم ایران آشنایی دارم، اما برای برد باید به شناخت بیشتری از ایران رسید.تیم ملی والیبال ایران ظی دو سال گذشته پیشرفت زیادی کرده و بازی های خوبی در لیگ جهانی به نمایش گذاشت. سیستم دفاعی والیبال ایران آنقدر قوی است که در المپیک ریو جزو 3 تیم برتر شد. بزرگترین مشکل ما این است که چگونه می توانیم سیستم دفاعی والیبال ایران را خنثی کرد، اگر به این راه حل برسیم رمز اصلی پیروزی مقابل ایران را به دست آوردیم.


لوزانو همچنین در خصوص سوال یکی از خبرنگاران ایران مبنی بر اینکه به نظرمی رسد سرمربی سابق تیم ملی از ایرانی ها ناراحت است و با آنها ارتباط برقرار نمی کند گفت: در این خصوص باید شفاف سازی کنم، از زمان ورودم به ایران هیچ کس از من نخواسته مصاحبه کنم این در حالی است که من از قبل آماده تر هستم تا با همه ارتباط بگیرم و حرف بزنم.


انتهای پیام/

برچسب ها: چین لوزانو
ارسال نظر
قالیشویی ادیب