دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
20 مرداد 1396 - 09:48

چهره‌های شاخص منصوریان برابر گل‌محمدی

استقلال در بازی امروز برابر تراکتورسازی روی بازیکنان کلیدی‌اش حساب ویژه‌ای باز کرده است.
کد خبر : 202069

به گزارش گروه ورزشی آنا، بررسی لیست تازه واردها به اردوی استقلال بیانگر نکات جالبی در مورد تقابل های سابق آنها با تراکتورسازان تبریزی است. نکاتی که توجه به آنها در این واپسین دقایق برخورد دو تیم بزرگ فوتبال ایران خالی از لطف نخواهد بود.


داریوش شجاعیان هافبک تازه وارد استقلال اولین گل لیگ برتری اش را هم در هفته دوم لیگ ۱۵ به تراکتورسازی زد. سجاد شهباززاده مهاجم باتجربه آبی‌ها آخرین گلش برای استقلال را به همین تیم تراکتورسازی زده بود.


حسن بیت سعید در اولین دیدار ابتدایی لیگ هفدهم شانس بازی برای استقلال تهران را پیدا کرد و انتظار می کشد تا شانس مجددی نصیبش گردد. مهدی قائدی نوجوان استقلالی‌ها بی تردید چهره شاخص تیمشان در تقابل با استقلال خوزستان بود. مهدی که با دریبل هایش دل هواداران استقلال را ربوده پیش از این شانس بازی در لیگ برتر را نداشته و امروز برای اولین بار برابر تراکتورسازان فرصت بازی خواهد یافت.


امروز می‌توان توقع داشت تا مجتبی جباری با ورود به میدان برای استقلال تبدیل به یک مهره کلیدی شود. خصوصا که کارنامه زیدان سابق آبی‌ها برابر تراکتورسازان قابل توجه است.


مجتبی جباری بعد از چهار فصل حضور در لیگ ستارگان قطر به استقلال برگشته در حالی که آخرین بار با پیراهن سپاهان برابر تراکتورسازان به میدان رفته است. باید منتظر ماند و دید آیا کامپیوتر موتور استقلالی ها امروز در شرایط حساس دیدار دو تیم، روشن خواهد شد؟


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته