دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

پیکر شهید مدافع حرم «عاشور محمدی» در «گل تپه» ورامین تشییع شد

مراسم تشییع و خاکسپاری پیکر شهید «عاشور محمدی» عصر پنج شنبه از مقابل مسجد صاحب‌الزمان(عج) «گل تپه» ورامین برگزار شد.
کد خبر : 202046

به گزارش گروه رسانه های دیگر آنا از مهر، پیکر پاک شهید «عاشور محمدی» بعد از ظهر پنج شنبه از مقابل مسجد صاحب‌الزمان(عج) «گل تپه» تشییع شد.


بر اساس این گزارش، مراسم وداع با این شهید گرانقدر نیز روز گذشته با حضور خیل عظیم مردم مومن و شهید پرور ورامین در مسجد آل‌یاسین «گل تپه» برگزار شده بود.


بسیجی شهید «عاشور محمدی» از شهدای مدافع حرم آل الله و تیپ همیشه سرافراز فاطمیون و از مهاجرین افغان و با ۳۷ سال سن دارای همسر و سه فرزند بود که چند روز پیش در درگیری با تروریست های تکفیری در کشور سوریه به فیض شهادت نائل آمد و به عنوان چهل و هفتمین شهید مدافع دیار شهدای ۱۵ خرداد تشییع شد.


رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان ورامین در حاشیه این مراسم در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: اول مرداد در راه دفاع از حریم اهل بیت(ع) در منطقه تتمور سوریه به شهادت رسید.


وی افزود: شهدای مدافع حرم جان خود را فدا می کنند تا امنیت در کشور حفظ شده و نیز حرم عمه سادات از گزند تکفیری ها و تروریست ها در امان بماند.


امیر پورجوادی اضافه کرد: شهدا به خوبی به وظیفه خود عمل کردند و اکنون نوبت ما است که راه آن ها را ادامه داده و به وظایف خود در قبال این انقلاب و اسلام و کشور عمل کنیم.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته