دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
05 خرداد 1394 - 16:02

7 رتبه نمایشگاه فرهنگی هنری نماز خراسان بزرگ به واحد سبزوار رسید/ تجلیل از خانواده‌ دانش‌آموخته‌ شهید

رئیس دفتر فرهنگ اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی سبزوار از کسب موفقیت اعضاء هیئت‌ علمی، کارکنان و دانشجویان این دانشگاه در یازدهمین نمایشگاه آثار فرهنگی و هنری دانشگاه آزاد خراسان رضوی خبر داد.
کد خبر : 20204

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، حجت‌الاسلام حسین براتی با توجه به برگزاری نمایشگاه آثار بر‌تر فرهنگی و هنری اعضاء‌ هیئت‌ علمی، کارکنان و دانشجویان واحد سبزوار در تربت‌جام گفت: در این نمایشگاه، دانشگاه آزاد اسلامی سبزوار با ارائه بیش از ۵۴ اثر، موفق به کسب هفت مقام نخست تا سوم این مسابقات شد.


وی افزود: در رشته‌های عکاسی و خوشنویسی نسخ، به ترتیب هادی دهقان‌پور و سارا مجاهدی‌پور موفق به کسب مقام نخست، در رشته‌های خط شکستهٔ نستعلیق، خوشنویسی ثلث، خوشنویسی نستعلیق و معرق، بهترتیب محسن برزویی، جلال رستمی، محمدحسین شرافت و نوید کرامت موفق به کسب مقام دوم و در رشتهٔ خوشنویسی ثلث، رؤیا سادقی از دانشگاه آزاد اسلامی سبزوار موفق به کسب مقام سوم این دوره از مسابقات شدند.


یازدهمین نمایشگاه آثار فرهنگی و هنری نماز با حضور بیش از ۵۰۰ اثر اعضاء هیئت‌ علمی، کارکنان و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی استان‌های خراسان رضوی، شمالی و جنوبی دانشگاه در بخش‌های علمی، پژوهشی، فرهنگی و هنری برگزار شد.


تجلیل از خانواده‌ دانش‌آموخته‌ شهید دانشگاه آزاد اسلامی سبزوار
طی مراسمی با عنوان یادواره‌ شهدای سبزواری عملیات الی بیت‌المقدس از خانواده‌ جانباز شهید حسینعلی رستمی؛ دانش‌آموخته‌ دانشگاه آزاد اسلامی سبزوار تجلیل شد.




رئیس دانشگاه آزاد اسلامی سبزوار در حاشیه‌ این مراسم با برشمردن مقام و مرتبت شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی گفت: شهید حسینعلی رستمی؛ دانش‌آموخته‌ی مقطع کارشناسی‌ارشد واحد سبزوار، از جانبازان هشت سال دفاع مقدس بود که پس از تحمل سال‌ها درد و رنج، چندی پیش به درجه‌ی رفیع شهادت نائل شد.
دکتر محمدرضا سعیدی با اشاره به تقدیم لوح سپاس مشاور ریاست و مدیر کل امور شاهد و ایثارگران دانشگاه آزاد اسلامی به خانواده‌ی معزز این شهید والامقام گفت: در فرازهایی از این لوح سپاس آمده است: خیل دلدادگان سالار شهیدان، جملگی شیدای شهادت بودند و برخی از این دلدادگان به قافله‌ی شهادت، راهی دیار معشوق شدند و برخی در رکاب امام صبر در کوچه‌های پُر فراز و نشیب روزگار به جانبازی در میان زمینیان، رسالت ایثارگری یافتند. بدینوسیله صبر جمیل و تسلی خاطر بازماندگان و علو درجات آن جانباز شهید معزز را از درگاه ایزد منان خواستاریم.
نخستین یادواره‌ی شهید ابراهیم هادی و شهدای فتح خرمشهر سبزوار با حضور مقامات نظامی و خانواده‌های معزز شهدا، جانبازان و ایثارگران در حسینیه‌ی باقرالعلوم این شهرستان برگزار شد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته